TOPlist

Čtyři telefony, co se teď vyplatí. Tipy na dárky, kdy ušetříte několik tisíc

900 450 Xiaomi 12T darky

Vánoce jsou doslova za rohem. Pokud byste rádi někomu ze svých blízkých nadělili pod stromečkem nový smartphone a hledáte tip na model, který se aktuálně nejvíc vyplatí, jste na správném místě. V tomto článku si totiž ukážeme čtveřici telefonů, při jejichž koupi buď pořádně ušetříte nebo k nim dostanete ty nejlepší dárky.

Dva nejvýhodnější telefony Xiaomi a Samsung

Prvním modelem je Xiaomi 12T a vlastně i jeho výkonnější sourozenec Xiaomi 12T Pro. Jde o jedny z nejnovějších telefonů na trhu, které zároveň patří i k těm momentálně nejpopulárnějším. Nabízí totiž skvělé parametry v čele s 200Mpx fotoaparátem za zajímavou cenovku. Teď navíc k telefonům dostanete zdarma bezdrátová sluchátka Xiaomi Buds 3 a chytrý náramek Xiaomi Mi Band 6 NFC, tedy dárky v hodnotě téměř 4 tisíc korun. U Mobil Pohotovosti můžete ušetřit další 3 000 Kč díky bonusu k výkupu a taky získáte ten nejlepší možný dárek v podobě 3leté záruky zdarma.

Druhým v pořadí je pravděpodobně nejstylovější telefon současnosti – skládací Galaxy Z Flip 4. Ten se vyplatí hlavně proto, že k němu dostanete zdarma chytré hodinky Galaxy Watch 5 v hodnotě 7 490 korun. Ale pozor, nabídka platí už jen do neděle. U Mobil Pohotovosti vás pak díky bonusu 3 500 Kč vyjde Galaxy Z Flip 4 už na 22 490 Kč (běžně 25 990 Kč).

1920 1080 Samsung Galaxy Z Flip4 Watch5

OnePlus a Poco, co se vyplatí

Ovšem i takový OnePlus Nord 2T stojí rozhodně za pozornost, protože teď může být váš jen za 7 690 Kč (původně 10 490 Kč). Telefon je ve slevě a další tisícovku ušetříte jedině u Mobil Pohotovosti, pokud při jeho koupi prodáte jakékoli starší zařízení (telefon, tablet, chytré hodinky atd.).

A pokud hledáte tip na levný, ale výkonný telefon, sáhněte po Poco M5s. Koupíte ho už za 4 699 Kč (běžně 4 990 Kč) a u Mobil Pohotovosti k němu navíc zdarma dostanete prodlouženou záruku na 3 roky v hodnotě téměř tisícovky.

Autor článku PR článek
PR článek
Takto označený obsah má charakter reklamního sdělení, jehož zadavatelem je subjekt třetí strany. Máte-li zájem o spolupráci či publikaci PR článku, kontaktujte nás na e-mailu [email protected].

Kapitoly článku