Finanční výsledky největší sociální sítě světa za druhý kvartál letošního roku předčily očekávání analytiků a ukazují, že se společnosti daří. Úspěch Facebook zaznamenává především v mobilní reklamě, která již tvoří 62 procent celkových příjmů z reklamy.
Příjmy společnosti ve srovnání se stejným obdobím v loňském roce vzrostly o 61 %, činí 2,91 miliardy dolarů. Ještě rychleji rostl zisk, Facebook ve druhém čtvrtletí letošního roku vydělal 791 milionů dolarů, což je o 139 % více než v Q2 2013. Sociální síti roste i počet uživatelů, měsíčně navštíví Facebook 1,32 miliard uživatelů, více než jedna miliarda k němu přistupuje z telefonu nebo tabletu. Denně Facebook navštíví 829 milionů lidí. Ohlášené finanční výsledky se pozitivně projevily i na růstu ceny akcií společnosti
Příjmy společnosti a jejich meziroční růst
Finanční výsledky v následujících obdobích by mohly být ještě lepší, společnost se bude snažit využít nedávné akvizice firmy LiveRail, díky které bude chtít vydělávat na videoreklamě. V některých reklamách se má také nově objevovat tlačítko pro přímý nákup produktu. Součástí dlouhodobé strategie Facebooku rovněž bude rozvoj aplikací Instagram, WhatsApp nebo náhlavní soupravy Oculus Rift, přičemž ve vzrálenější budoucnosti bude chtít Facebook na těchto produktech vydělávat.