Nedávno jsme vám přinesli recenzi čínského smartphone Xiaomi 2, později doplněnou také videopohledem. Jedná se o velmi povedený přístroj, jež nabízí skvělý poměr cena/výkon. Pokud jste si chtěli tento telefon pořídit, museli jste nejprve získat dostatek komunitních bodů na oficiálním fóru, ty poté vyměnit za číslo, čekat na den zahájení prodeje a pak už jen doufat, že stihnete objednat dříve než ostatní.
Nyní se výrobce odhodlal vyzkoušet novou metodu prodeje pomocí čínské obdoby Twitteru s názvem Sina Weibo. Jak se dalo očekávat, úspěch se záhy dostavil. Během čtyř minut bylo objednáno přes 1,3 milionu přístrojů. Bohužel, Xiaomi mělo k prodeji pouze padesát tisíc kusů a tak se na většinu zákazníků zatím nedostane. Když vezmeme v úvahu, že výrobce prodává telefony pouze v domovské Číně, tak je nepředstavitelné, jak by situace vypadala při globálním prodeji, kde by zájemců bylo ještě mnohonásobně více. Nedávno však oznámil vstup i na trh v Hong Kongu a v Rusku, takže je jasné, že výrobní linky pro Xiaomi se na hodně dlouhou dobu nezastaví.