TOPlist

T-Mobile ruší Bonus program pro firemní zákazníky, není o něj zájem

Situace na českém telekomunikačním trhu se razantně mění, stejně tak i preference klientů. T-Mobile se proto rozhodl do konce letošního roku uzavřít věrnostní program pro firemní zákazníky T-Mobile Bonus. Benefitní program založený na sběru bodů je prý zastaralý a již nevyhovuje aktuálním požadavkům. Zájem o T-Mobile Bonus se každoročně snižuje a klienti si cení mnohem více okamžitých výhod, které jim operátor poskytuje. Plných  41 %  z řad velkých firem dokonce výhod věrnostního programu nevyužívá. 

Průběh útlumu T-Mobile Bonus je naplánován v několika postupných krocích. Registrace do programu i načítání věrnostních bodů budou ukončeny k půlnoci 30. 6. 2013. Následujících 6 měsíců, tedy do 31. 12. 2013, budou moci zákazníci své body využít. K 1. 1. 2014 pak budou jednotlivé bodové účty deaktivovány a bonusové plnění již nebude možné čerpat.

-

Ukončení věrnostního programu se týká firemních klientů – LE, SME a zákazníků s tarifem Firma. Uživatelům tarifu Firma se tímto krokem mění obchodní podmínky, zrušila se například automatická prolongace, která byla nastavena právě kvůli čerpání bodů z benefitního systému. Tito zákazníci mají nárok na ukončení účastnické smlouvy, pokud nebudou se změnami souhlasit. 

Všichni, kterých se uzavření Bonus programu týká, budou průběžně informováni standardními kanály – kontaktovat klienty budou samotní obchodníci, dále zákazníci dostanou dopis, SMS, informace se objeví i ve Vyúčtování služeb a také na webových stránkách tak, aby skutečně každý měl dostatečný časový prostor své body vyčerpat.

Autor článku Michal Javůrek
Michal Javůrek
Nadšenec do mobilních technologií, vášnivý fotograf, cyklista a sběratel starých telefonů. Pokud zrovna nesedím u počítače, najdete mě v přírodě s fotoaparátem přes rameno, nebo v sedle na kole.

Kapitoly článku