Sledujte nás na YouTube

Strategy Analytics: Samsung s chytrými telefony definitivně dobyl celý svět

O Samsungu si můžeme myslet co chceme, můžeme kritizovat telefony pro plastový a nudný design, můžeme hledat chyby v TouchWiz, přesto nelze konstatovat nic jiného než to, že jsou opravdu navrženy na prodeje desítek milionů kusů. Poslední zpráva analytické společnosti Strategy Analytics říká, že Samsung je jedničkou ve všech regionech odkud sbírají informace. To je poprvé, co se některé společnosti povedlo dostat na první místo po celém světě. 

Zřejmě tak funguje strategie Samsungu, která je postavena na představení dvou vlajkových modelů ročně, letos se jednalo o  Galaxy S4 a Galaxy Note 3. Ty následují různé levnější a upravené varianty, které nejvyšší modely připomínají, letos dokonce i kopírují jméno, jako v případě Galaxy S4 ActiveGalaxy S4 mini a dalších zařízení. Tato strategie vede ke kritice, že Samsung zkouší absolutně cokoliv a čeká jestli se daný produkt uchytí. Možná to tak je, ale evidentně se jich uchytí dost, zbytek zařídí ohromná marketingová a distribuční mašinérie, která nemá konkurenci.

David Podzimek

12 komentářů

  1. uni (neregistrovaný)

    Loni S3 mini byla také (a byla dokonce i velikostně), ačkoli zneužívá pojem S3 úplně stejně jako letos S4…

  2. poi (neregistrovaný)

    Bůh zaplať, že se nejedná o Nokii nebo cokoli s dominancí WP.

  3. Ip Man (neregistrovaný)

    Mám značku Samsung a potažmo i jejich výrobky docela rád, takže za mě Blahopřeji !

  4. uni (neregistrovaný)

    Snad také Samsung řádně poděkuje společnosti, která je tam vyvezla na svém hřbetě, Applu.

    • mino (neregistrovaný)

      Napodobne tak Apple na Samsung a ďalších.

    • borixeus (neregistrovaný)

      JJ, galaxy se dostal do povědomí nejprve svou podobností tehdy nejopěvovanějšího vzoru. Ne, že by nestál za nic, ale ani nebyl a vlastně pořád není nic extra, ale marketingově to bylo geniální – levnější a skoro jako ajfón. Tehdá jen kopírovali, dnes se snaží vytvářet (sem tam) i něco sami – nutno dodat, že lépe jim jde to první. Už to vlastní tolik lidí, že řada z nich je přesvědčena, že se jedná o „značku“ a spousta vymytých mozečků pak žvatlá nesmysly, jako např. POI kousek výše. Prvotně tu bylo stádečko apple, ale během pár let se z nich stal slaboučký odvárek. Jen dodám, že telefony od samsungu jsem používal v době před androidem a i poté. Nebylo to tak hrozné, za rok se prostě musí vyměnit, ale že by to bylo něco „supr“.

    • uni (neregistrovaný)

      mino: Tak Samsung byl pro Apple jen dodavatel objednaných technologií. Pro Samsung byl Apple dodavatel neobjednaných technologií…

      Asi není moc proč vyzdvihovat, že byl např. Samsung dodavatel komponent nebo někdo jiný. Zato byl Samsung jistě velmi rád za peníze od Apple v době, kdy mu jaksi krachl trh s WM (Omnie) a Samsung tak nějak neměl co nabídnout…

  5. bkf1 (neregistrovaný)

    Samsung s chytrými telefony definitivně dobyl celý svět… a AKTUALIZACEMI zhnusil vsechny jeho obyvatele :D

  6. Ami (neregistrovaný)

    To moc nechápu. V tom případě SA nejspíše nesleduje moc trhů. Pochybuji, že by byl jedničkou například v Japonsku… :)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *