Stále častěji se objevuje názor, že bude budoucnost informačních technologií patřit mobilním zařízením, která se klasickým PC neustále přibližují a pro některé činnosti jsou dokonce vhodnější. Na číslech o reklamě vidíme, jak ohromný je nárůst užívání. Hodnoty v přiložené infografice ukazují změnu od Mobile World Congressu v roce 2011, až do letošní konference.
Data jsou sbírána společností Inner-active, která se specializuje na mobilní reklamu, inzeruje na všech hlavních platformách. Statistiky byly vytvořeny na základě dat uvnitř společnosti. Růst je vidět na všech platformách a ve všech regionech. Dobře to znázorňuje celkovou situaci na trhu. Protože reklamy jsou na všech platformách velmi dobře analyzovány.
Objem reklamy na iOS rostl o ohromných 981 % a na Androidu o 759 %. Největší skok zaznamenala Severní Amerika, Evropa byla na druhém místě, Afrika překvapivě na čtvrtém, ale když se podíváme na popularitu SMS, mobilních plateb a způsob užívání telefonů v Africe, mohla by být i na vyšší příčce.
O trvajícím růstu tohoto segmentu se všeobecně dobře ví, ale takovýto skok je zcela bezprecedentní. Potvrzuje to, že uživatelé tráví stále více času před obrazovkou telefonu nebo tabletu.