Před dvěma dny jsme s vámi sdíleli zajímavý příběh o jednom „uhořelém“ Samsungu, nespokojeném zákazníkovi a výrobci, který odmítal nahradit závadný telefon a zoufale se snažil ututlat vlastní chybu. Takovou situaci bychom nepřáli nikomu, v první řadě mohlo dojít k ublížení na zdraví a zároveň když si člověk koupí poměrně drahý smartphone, o kterém výrobce tvrdí, že je ten nejlepší k dostání, asi byste nečekali, že se po krátké době takhle ceremoniálně odporoučí do „křemíkového nebe“.
Nekorektního chování Samsungu využila ve svůj prospěch Nokia, která na svém Twitteru nabídla majiteli uhořelého Galaxy S4 blíže nespecifikovaný telefon z řady Lumia zdarma. V překladu zpráva zní:
„@ghostlyrich chceme vám pomoci. Dovolte mi poslat Nokii Lumia, abyste mohl zažít, jak má zákaznický servis doopravdy vypadat.“
Obvykle přiživování na neúspěších konkurence v redakci kritizujeme, proti tomuto kroku však nejde prakticky nic vytknout. I přesto, že se jedná primárně o chytrý reklamní tah, dle nás si Nokia za slušné chování nezaslouží nic jiného než pochvalu.