V dnešní době se téměř žádné nové chytré telefony nevyhnou nějakým problémům – ať už softwarovým nebo hardwarovým. Své o tom ví například jihokorejský Samsung a jeho „výbušný“ topmodel Galaxy Note7 (více informací). Jinak tomu není ani u iPhonu 7, jehož uživatelé hlásí, že vydává nepříjemné syčení (více informací). Nová „sedmička“ od společnosti Apple má však na kontě další problém, tentokrát pravděpodobně softwarový.
Nemalý počet uživatelů nového iPhonu 7 hlásí, že jejich telefon má problém s připojením k sítím operátora. Na vině je údajně speciální mód letadlo, který při zapnutí vypne veškeré síťové a komunikační prvky v telefonu – po vypnutí režimu se připojení už neobnoví.
Na přiloženém videu můžete vidět, že loňský iPhone 6s nemá se sítěmi žádný problém a připojení je takřka okamžité, přičemž nový iPhone 7 po minutě hledání vyhodí hlášku o nedostupnosti sítě. Jeden z uživatelů, Yasser El-Haggan, navíc poznamenal, že je jeho telefon při hledání signálu v horním pravém rohu výrazně teplejší. Neváhal proto a odnesl zařízení do Apple Storu, kde mu nabídli výměnu zařízení za nové.
Společnost Apple už o problému ví a doporučuje vypnout a znovu zapnout iPhone. V případě, že tento proces nepomůže, má uživatel z telefonu vyjmout a opětovně vložit kartu SIM. Pokud oba dva návody selžou, Apple svým zákazníkům bezplatně vymění vadné zařízení za nový kus.