TOPlist

Apple expanduje na rozvojové trhy: Nyní míří do Indie

Vypadá to, že se Apple více zaměří na rozvojové trhy, nějaký čas se snaží v Číně a po Spojených Státech ji považuje za klíčový trh. Další zemí, na kterou se Apple chystá zaměřit je Indie. Společnost by do roku 2015 měla ztrojnásobit počet svých obchodů. Nebudou jako ve Spojených Státech, ale podobnější těm, co známe od nás. Jedná se o franšízu, která prodává jen Apple produkty. Chce jich otevřít rovných 200 během dvou let a zároveň rozšířit dostupnost v běžném prodeji. 

Rozšíření obchodní sítě v Indii trochu nahrává spekulacím o levnější variantě iPhone, jelikož ten by byl cílen hlavně na zákazníky v rozvojových zemích. Apple Indii dlouho přehlížel a nejdominantnějším je v zemi Samsung, který kontroluje 38 procent trhu s chytrými telefony a zároveň má síť, která obsahuje prakticky 900 obchodů, kde můžete koupit kompletní portfolio telefonů a tabletů.

Autor článku David Podzimek
David Podzimek

Kapitoly článku