TOPlist

ZTE představilo nové logo i firemní strategii

Zatímco někteří výrobci mobilních zařízení využili vánočních svátků k představení nových produktů, čínské ZTE se rozhodlo vtisknout společnosti novou tvář. Firma představila novou podobu svého loga a novou filosofii, kterou se hodlá v budoucnu řídit.

  

Logo je světlejší, zaoblenější a hlavně dává sbohem čínskému textu, který by mohl mimoasijské zákazníky odradit. ZTE se chce stát značkou pro mladé, svoji novou strategii nově ukrývá za tři slova – Cool, Green a Open. Příští produkty společností mají být dynamické, inovativní, otevřené spolupráci a zároveň šetrné k životnímu prostředí. Nová identita má napomoci čínské společnosti v globálním růstu, první produkty pro příští rok by mohly být představeny již příští pondělí, kdy ZTE koná v rámci veletrhu CES vlastní tiskovou konferenci.

Autor článku Jakub Karásek
Jakub Karásek
Příznivec mobilních technologií, konvertibilních zařízení a bezdrátového nabíjení, fanoušek tvrdé hudby a milovník rychlé jízdy v motokárách, na kole a na lyžích. Odpůrce FUPu, pomalého internetu a přerostlých smartphonů.

Kapitoly článku