TOPlist

Vodafone otevírá druhé call centrum, sídlí v Ústí nad Labem

Vodafone se rozhodl podpořit své hlavní call centrum otevřením druhého centra v Ústí nad Labem. Nově vybavené kanceláře jsou provozovány firmou Xerox.  V současné době zaměstnává ústecké call centrum okolo 50 pracovníků a tento počet by se měl zvýšit na 100 zaměstnanců do konce roku. Operátoři call centra v Ústí nad Labem tak budou představovat více než desetinu všech operátorů Vodafonu. 

“Pro zajištění co nejvyšší kvality péče o zákazníky projdou všichni operátoři pracující v Ústí nad Labem stejným tréninkem jako naši vlastní operátoři a každý z nich bude námi certifikovaný,” říká Milan Žalud, partner project manager z Vodafonu.

 

Důvodem podpory chrudimského call centra druhým v Ústí nad Labem je také posílení regionální rozmanitosti. Je stále náročnější najít odpovídající kandidáty v Pardubickém kraji, kde se nachází call centra mnoha dalších společností. “Operátoři v Ústí budou pracovat výhradně pro Vodafone a zaměří se na poskytování co nejlepší zákaznické podpory. Věříme, že spolupráce bude velmi podobná té, kterou máme s Vodafonem v Holandsku, kde úspěšně funguje partnerství více než čtyři roky,” říká Pavel Zeithaml, SBU manager  Xeroxu v Ústí nad Labem. 

Každý operátor call centra odpoví na více než 100 zákaznických telefonátů denně. Ve svých pauzách mají operátoři k dispozici speciální relaxační zónu.

Autor článku Michal Javůrek
Michal Javůrek
Nadšenec do mobilních technologií, vášnivý fotograf, cyklista a sběratel starých telefonů. Pokud zrovna nesedím u počítače, najdete mě v přírodě s fotoaparátem přes rameno, nebo v sedle na kole.

Kapitoly článku