Sledujte nás na YouTube

Vodafone o víkendu aktualizuje systémy, samoobsluha nemusí fungovat

Vodafone bude od dnešního dne do 4. listopadu provádět aktualizaci systémů. Pro korektní průběh aktualizace dojde od pátku 18:00 do nedělního večera k dočasnému omezení funkce Internetové, Mobilní, SMS, Hlasové Samoobsluhy a aplikace Můj Vodafone. Na běžný provoz sítě, tj. na hlasové, textové a datové služby nebude mít aktualizace žádný vliv.

„Zákazníkům doporučujeme provést změny a aktivace služeb do pátečního poledne. Velice se zákazníkům omlouváme za dočasné snížení komfortu při změně služeb a děkujeme za pochopení,“ říká Jiří Pluháček, který je ve Vodafonu zodpovědný za realizaci tohoto projektu.

Zákazníci s požadavkem blokace ztracené či odcizené SIM karty mohou během víkendu kontaktovat Linku péče o zákazníky 800 77 00 77. Ostatním požadavkům nebudeme moct během této doby vyhovět. Kontaktovat nás můžete následující pracovní týden. Internetová, Mobilní, Hlasová, SMS Samoobsluha a aplikace Můj Vodafone bude o víkendu nedostupná.

Zákazníkům s aktivními předplacenými kartami doporučujeme dobíjet během víkendu prostřednictvím online dobití pomocí platební karty, přes bankomaty nebo dobíjecí terminály. Transakce zadané přes jiné dobíjecí kanály budou zaznamenány a zpracovány až po skončení plánované odstávky. Aktivaci nových SIM karet doporučujeme provést až po víkendu. eShop Vodafonu bude i během víkendu objednávky bez problémů přijímat, ale zpracovány a rozeslány budou až po skončení aktualizace. Je proto třeba počítat s určitým zpožděním doručení zásilek. Server Vodafone park bude i během odstávky plně funkční.

Michal Javůrek

Nadšený fanoušek chytrých telefonů, počítačů a automobilů. Lyžař, běžec, plavec a náruživý biker, za každého počasí. Fanoušek metalu, který nepohrdne sklenkou dobrého vína u kvalitního filmu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *