Virtuál Kaktus (druhá značka T-Mobile), bude 8. dubna na trhu přesně šest měsíců. Za tuto dobu nasbíral více než 35 000 tisíc zákazníků, kteří podle průzkumu nejvíce oceňují připojení na Facebook zdarma, účtování po vteřinách a osobitou komunikaci. Kaktus nyní snižuje cenu za minutu volání u nejnižšího tarifu na 2,50 Kč a přináší provozní data.
Změny cen, Windows Phone aplikace
Kaktus zareagoval na návrhy zákazníků z Facebooku a na jejich základě připravil zajímavé změny. Od 1. 4. 2014 zlevňuje cenu volání za minutu v základním ceníku z 2,90 Kč na 2,50 Kč a v průběhu tohoto měsíce přidá 2 minuty navíc do nejmenšího balíčku volání. Minutová sazba v největším balíčku zůstává 1,50 Kč. U Kaktusu je všechno bez háčků, cenové změny se tedy týkají všech zákazníků.
A teď dobrá zpráva pro majitele telefonů s mobilními Windows – během druhého kvartálu Kaktus představí svou samoobslužnou aplikaci pro Windows Phone a navíc se zákazníci mohou těšit na další datový balíček pro středně náročné uživatele.
Ekonomické výsledky Kaktusu
Celkem pochází 46 % příjmů Kaktusu z dat, z volání pak 32 % a 22 % z SMS. Pětinu útraty zákazníků tvoří dodatečné balíčky, pomocí nichž si mohou sestavit tarif přesně podle svých představ.
Podstatu online značky, kterou si zákazníci sami administrují přes internet, potvrzují i statistiky dobíjení. Celkem 49 % předplatitelů si dobíjí online, z toho 36 % přímo prostřednictvím mobilní aplikace nebo webu virtuálního operátora. Dobíjení v trafikách, na poštách a benzínkách, které u jiných operátorů jednoznačně převažuje, využívá jen 44 % kaktusích klientů.