TOPlist

Uber chce zkrátit čekací časy zákazníků i řidičů, nově se poznají podle barvy

Uber pokračuje ve své expanzi na nové trhy, ani při tom však nezapomíná na neustálé vylepšování svých služeb. Jelikož řidiči Uberu nemají auta výrazně označená jako klasické taxíky, při velkém provozu může být jejich rozeznání poměrně náročné a nezřídka dochází k prodlevám kvůli hledání toho správného vozu, do kterého má klient nastoupit.

 

S tím má pomoci nová funkcionalita, kterou alternativní taxislužba testuje. Někteří řidiči dostali do auta SPOT zařízení, tedy jakousi žárovku na přední sklo, která svítí šesti různými barvami. Klient si při objednání odvozu zvolí barvu, a až přijede jeho vůz, pozná jej právě podle této barvy.

 

Zákazník může dát řidiči také vědět, a to tak, že svůj displej rozsvítí ve vybrané barvě a zamává s ním na přijíždějícího řidiče; tato funkce je zakomponovaná v samotné aplikaci. Cílem tohoto projektu je zkrácení čekacích časů na obou stranách, jak řidičů, tak zákazníků. Pokud se systém osvědčí, Uber doufá, že by jej mohl začít šířit během následujících týdnů.

Autor článku David Preiss
David Preiss

Kapitoly článku