Sledujte nás na YouTube

Terminál 5 na letišti Heathrow se na dva týdny přejmenuje na Galaxy S5

Londýnské letiště Heathrow je podle počtu odbavených cestujících vůbec nejvytíženějším v Evropě a celkově patří mezi jedny z nejrušnějších letišť na světě. Toho si jsou dobře vědomi i v Samsungu a letiště se rozhodli využít ke speciální marketingové kampani. Jihokorejský gigant se tentokrát nespokojí jen s ověšením terminálů reklamními billboardy, ale jde mnohem dále.


Terminál 5 na Heathrow 14 dnů zcela obsadí Samsung (zdroj fotografie: Wikipedia)

Terminál číslo 5 se od pondělí 19. května na 14 dnů přejmenuje na terminál Samsung Galaxy S5 (recenze). Nový název se objeví nejen na informačních panelech, ale dokonce i na webových stránkách letiště. Na informačních panelech, kterých je dohromady 172, se zároveň budou zobrazovat reklamy na Galaxy S5. Samsung se zatím nepochlubil, kolik za tuto masivní reklamní kampaň zaplatí, ale zřejmě to bude hodně slušná suma.

Mimochodem, na 27. května má v Londýně naplánovanou tiskovou konferenci LG, které zde představí svůj vlajkový model G3. Pro novináře, kteří na Heathrow přiletí, tedy bude uvítání „vítejte na terminálu Samsung Galaxy S5“ poměrně úsměvné a je docela možné, že si Samsung toto načasování vybral záměrně.

Jiří Hrma

Zakladatel a šéfredaktor SMARTmania.cz, fanoušek moderních technologií a chytrých zařízení, milovník elektronické hudby a vyznavač extrémních sportů. Máte zájem o spolupráci? Ozvěte se na redakce@smartmania.cz.

25 komentářů

  1. l0lz (neregistrovaný)

    a kedy na reklamnu kampan dal malo ?

  2. stalkerpetr (neregistrovaný)

    Jo tak proto už vlajková loď Samsungu nestojí 13 ale 18 a půl. Ale já tohle nechtěl platit. :-)

    • thegrid (neregistrovaný)

      A já taky neplatil a raději podpořil LG. Samsung jsem měl rád, ale už mi leze krkem svou nenažraností jako Apple.

    • Tomáš (neregistrovaný)

      Víš na jednu stranu máš pravdu, Samsung je nenažranej. Mužou za to ale lidi jako já nebo jako ty.. prostě koncovej zákazník. Dřív, když jestě byl trh Nokia a ostatní tak se zas říkalo o Nokii, že je ta nenažraná. A já se nedivím Samsungu, Applu nebo dřív i Nokii, protože jsou to značky o které je zájem. Lidé vědí, že se od těch značek dostanou kvalitní podporu, lepší servis a často i kvalitu. Konkrétně u LG je známo, že podpora trošku vázne. To je to na co lidi slyší na to co je všeobecně vžité a to co vidí u jiných. Skoro bych se vsadil, že kdyby se LG, Sony aj. dařilo stejně dobře jak Samsungu, tak taky bude stejně nenažrané a bude se na něj stejně nadávat jak na Samsung. Tím nechci útočit na někoho, ale poukázat na fakt, že za nenažranost značek může povětšinou zákazník sám…:)

    • smisekCZ (neregistrovaný)

      Jenže např. Nokia byla vždy (v dřívějších dobách) opravdu inovativní a revoluční. Samsung vymýšlí v poslední době jen samé nesmysly pro svůj Touchwiz a dělá ostudu Androidu svou nevyladěností.

      Tahle ostuda a negativní reklama pak může za globální označení Androidu za „lagující šmejd“, přitom můžu z vlastní zkušenosti napsat, že minimálně LG produkuje minimálně v poslední době povedené telefony (minimálně co se týče vyladěnosti Androidu týče)

    • cardi (neregistrovaný)

      Lagujici to slyslim všude, kdy ja se tech lagu dockam na moji S4ce ach jo

    • l0lz (neregistrovaný)

      Stači spustiť nejakú instalaciu a už to ide… Úplne jednoduché :D

    • cardi (neregistrovaný)

      Aha a neco jineho by tu nebylo?

    • Tony (neregistrovaný)

      Ono stačí si už len do rúk zobrať iný mobil ako je Samsung.

    • cardi (neregistrovaný)

      Nemam důvod brát do ruk něco jiného, když mi šlape vše a nemám s ničím problém,těžko pro někoho pochopitelné co ;)

  3. fsf (neregistrovaný)

    Skoda ze v dnesnom svete sa predava viac na zaklade reklamy ako kvality.

    • Bender1 (neregistrovaný)

      Nebylo to tak nějak vždycky?

    • Velda (neregistrovaný)

      Jako kdy? Vždy byla reklama jen o tom, aby se lidé dozvěděli o novém produktu a o jeho přednostech. A existoval i druhý typ reklamy ala teleshoping. Ten dnes dělá i Samsung a Google a kvůli nim musí i ostatní firmy. Jestli teda víte a jste si ochoten připustit, jak teleshopping funguje…

  4. Yegor (neregistrovaný)

    Měli to přejmenovat na Sračka, bylo by výstižnější.

  5. Menty (neregistrovaný)

    Jenomže ostatní by se měli koukat. Ať je Samsung jakýkoliv, takhle se dělá reklama. Pravda je ale to, že ostatní na to asi nemají no…

    • smisekCZ (neregistrovaný)

      Ani velikán MS,který je dnes prakticky jediným relevantním hráčem na trhu s WP telefony?

    • Velda (neregistrovaný)

      Kdyby se mi tohle stalo nějaký blbej Samsungovej terminál na letišti, tak už asi nikdy neletím letadlem. Že takhle se dělá reklama. Samsung si chce udělat Samsungland z celého světa, nejenom z Koreje. Tfuj.

      Umrella jsou proti nim žabaři…

  6. cardi (neregistrovaný)

    Ty mas dost ;)

    • Velda (neregistrovaný)

      Umrella Corporation, Armacham Technology Corporation, Ravenwood, NID.

      Oblíbené objekty či spíše subjekty zájmu sci-fi filmů, seriálu a her.

      A stačí se zajet podívat do Koreji, tam je logo Samsungu častější než logo Umrelly v Resident Evilech…

      Mě děsí velikost firmy Samsung a obávám se, že tyhle sci-fi firmičky dneska již nejsou sci-fi. Samsung je tak „oblíbená“ (čti rozsáhlá) firma, že jejich zaměstnanci můžou pracovat v horších podmínkách, jak zaměstnanci textilek v Bangladéši, ale přesto bude veškerá pozornost soustředěna na Foxconn.

    • Kendal (neregistrovaný)

      Umbrela – [odkaz]

  7. Kolousek001 (neregistrovaný)

    Korejci se nacpou kamkoliv a není jim blbý dělat ani ty nejvlezlejší a nejtrapnější reklamy. Samsung a Hyundai jsou tomu důkazem. Radši bych spáchal sebevraždu než bych si od nich něco koupil.

  8. icecream747 (neregistrovaný)

    Máte tam menší chybku :), píše se to Heathrow

  9. Petrohrad (neregistrovaný)

    No tak snad se na tom terminále nezačnou po čase používání objevovat zpoždění :-)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *