Aktualizováno 22. listopadu, 12:45
Zahraniční server The Verge kontaktoval Google s žádostí o reakci na jednání Microsoftu a dočkal se poměrně zajímavé odpovědi se skrytým vtípkem. Mluvčí společnosti komentoval situaci takto:
„Aktuální tah Microsoftu pro nás není žádným překvapením, konkurenční boj v oblasti nositelných věcí se opravdu vyhrocuje“
Na první pohled vám tato věta nemusí dávat smysl, nicméně jde o poměrně inteligentní vtípek; nositelná technologie je považována za horký trend blízké budoucnosti a mluvčí Googlu taktně naznačil, že zatímco Microsoft prodává trička, Google usilovně pracuje na dokončení projektu Glass.
Původní článek
V dnešní době se zřejmě stává čím dál populárnější místo inovací a originálních nápadů v reklamních kampaních používat laciné narážky na konkurenci. Microsoft rozhodně není prvním ani posledním účastníkem tohoto podivného sportu – viděli jsme Samsung utahovat si z Applu i BlackBerry, virtuální asistentku Siri vítající návštěvníky keynote Applu na WWDC vtípky o Samsungu, Nokia si také ráda čas od času do někoho rýpne, jistě si vybavíte i další příklady.
Ale zpět k Microsoftu. Pánové v Redmondu se rozhodli poškádlit Google prodejem reklamních předmětů z jejich kampaně Scroogled. Přímo na oficiálním webu Microsoftu si tedy můžete koupit hrníčky, trička nebo mikiny s logem Chrome a slogany jako „Zachovejte klid zatímco krademe vaše data“ nebo „Sledujeme vás“ doplněné o obrázek špióna z anonymního režimu Google Chrome. Microsoft se zřejmě chce svézt na vlně předvánočních nákupů a udělat pod stromečkem radost nejednomu internetovému trollovi.