V holešovické prodejně Alza v pondělí Samsung otevřel nové prémiové centrum pro své zákazníky. Dostupné bude 7 dní v týdnu a mělo by sloužit ke zvýšení zákaznické spokojenosti. Výhodou je také dobrá dostupnost v centru metropole.
„Našim zákazníkům chceme být neustále k dispozici. V novém zákaznickém centru přijmeme k opravě jakýkoli Samsung produkt a zájemci si k nám mohou kdykoli přijít pro nezávaznou konzultaci. Lokalitu jsme vybrali tak, aby byla co nejdostupnější z centra města,“ říká David Mrzena, ředitel zákaznické péče společnosti Samsung.
„U HHP produktů, kde to charakter zavady dovolí, garantujeme rychlé opravy do 1 hodiny od přijetí. Součástí centra je i inovovaná relaxační zóna, kde si mohou klienti vyzkoušet novinky z portfolia Samsung nebo využít speciálních dobíjecích křesel,“ doplňuje Mrzena.