Americký Samsung prostřednictvím tisku začal útočit na nedávno představený iPhone 5. Jeho nová reklama srovnává vlajkovou loď Galaxy S III s novou generací jablečného telefonu. Samsung ale za tuto reklamu sklízí poměrně dost kritiky, už jen co se týče výčtu softwarových funkcí, která je u Galaxy S III velice obsáhlá, ale u iPhone 5 končí „totálně odlišným konektorem“. V Samsungu zapoměli zmínit například přítomnost služeb iMessage, iCloud, Game Center, PassBook, AirPlay a dalších, naopak se chlubí vlastní hlasovou asistentkou S-Voice, která je kopií Siri.
„Nemusíš být génius,” hlasí reklama od Samsungu
Fanoušci Applu reklamu vzali útokem a krátce po jejím zveřejnění se na internetu objevila jimi upravená verze, která se snaží věci uvést na pravou míru, i když v popisku také mají chybu, protože iPhone 5 nemá quad-core procesor, ale dual-core čip Apple A6 (což pro potřeby iOS aplikací zcela postačuje). Zdá se, že konkurenční boj mezi oběma giganty bude neustále nabírat na obrátkách; velký vliv na to mají soudní tahanice a vypadá to, že dalším prostředkem pro útoky budou právě reklamy.
„Nespokojte se s levným plastem,“ odpovídá fanouškovská úprava původní reklamy