Sledujte nás na YouTube

NVidia má problém: Většině tabletů Shield hrozí samovznícení. Jak postupovat při reklamaci?

Tablet NVidia Shield jsme v naší podrobné recenzi velmi vychválili a dodnes se shodujeme na tom, že se jedná o jedno z nejzajímavějších zařízení tohoto druhu. Výrobce však nyní do světa vypustil varování, které upozorňuje na možnost požáru při přehřátí baterie. To se týká prakticky všech prodaných kusů, přesněji modelů s typovým označením P1761, P1761W a P1761WX a sériovými čísly od 0410215901781 do 0425214604018.

Zjistit, jestli to platí i pro váš kus je jednoduché. Nejprve je potřeba zařízení aktualizovat na nejnovější verzi systému. Následně stačí přejít do Nastavení -> Informace o tabletu -> Stav -> Battery. Pokud je u poslední jmenované položky uvedeno B01, je váš tablet v pořádku.

 

Je-li zde uvedeno Y01 jako v případě redakčního kusu, pak je potřeba na nápis kliknout a uvedené sériové číslo vložit na speciálně zřízenou stránku, kde následně vyplníte další údaje tak, abyste mohli obdržet náhradní přístroj. Ve chvíli, kdy jej zapnete, bude starý tablet deaktivován a stane se nepoužitelným. Na závěr jen dodejme, že pokud vaše zařízení spadá do škatulky potenciálně nebezpečných, neměli byste s výměnou příliš otálet. Společnost NVidia spolupracuje s příslušnými státními orgány, aby zajistila soulad stažení se zavedenou praxí v odvětví.

Martin Pavlović

Redaktor webu SMARTmania.cz a současně student jednoho z pražských gymnázií. Dalšími koníčky jsou mimo technologie také společenské dění, cestování a fotografie. Milovník kvalitní literatury a hudby.

18 komentářů

  1. kllr007 (neregistrovaný)

    To sa da takto na dialku deaktivovat ? By ma zaujimalo ci je to mozne nejako obist :D

    • Cleric (neregistrovaný)

      Typický Čech nebo Slovák, hned ho zajímá jak s tím vy**bat. Místo toho aby jsi byl rád, že NVIDIA ti dá nový kus.

      Osobně jej mám taky a už jen čekám na kurýra s novým kusem. Starý si buď odveze kurýr nebo jej rozbiji a vyhodím. Nechám si jen Stylus.

  2. fsfsdf (neregistrovaný)

    To musi byt ty tablety dobry smejd, kdyz je nechteji ani vratit

    • Cleric (neregistrovaný)

      Ono jsou dvě varianty, buď kontejner na elektrodpad a nebo kurýr. Protože v druhým emailu co mi přišel jej mám uvést do továrního nastavení a vyndat karty. Pak jej vrátit.

      Šmejd to určitě není, jen prostě chybička se v bloudila a je velice super jak se k tomu NVIDIA postavila.

      Samsung dělal něco podobného, ale až tehdy kdy ti to zařízení umřelo. Nvidia mění okamžitě a na nic nečeká.

    • fsfsdf (neregistrovaný)

      Pokud by to nebyl smejd tak je nebudou nicit cely tablet, kdyz je vadna jen baterie.

    • Cleric (neregistrovaný)

      Mohli jen obeslat lidi meilem ať si zajdou na prodejnu kde jim tablet vezmou do servisu na výměnu baterie. Podle mě Nvidia ukazuje jak jim na uživatelích záleží a radši vymění kus za kus.

    • fsfsdf (neregistrovaný)

      Spis to ukazuje jaky je to smejd, ze se jim nevyplati to stahovat.

  3. Mr. Arakin (neregistrovaný)

    nVidia uz by to v mobilnim svete mela definitvne zabalit. Doted se jim nepovedlo udelat jediny pouzitelny SoC, Tegru nikdo nikdy nechtel, nenazrany topici krap. Sed tyhle problemy s smejdem jmenem Shield. pouze a jenom prusery. At se venuji tomu, co umi a s timhle uz daji pokoj.

    • l0lz (neregistrovaný)

      tegra 3 v HTC one X bola vpohode, alebo aj v surface RT, či tegra 4 v surface 2.

    • Cleric (neregistrovaný)

      Po Shieldech se jen zaprášilo. To něčemu nasvědčuje a podle mě a ne jenom mě, jsou to velice povedená zařízení. Navíc nikdo na trhu nikdy nic podobného neudělal. HW je podle mě prvotřídní.

    • Martin P. (neregistrovaný)

      Ano „nikdo“ jí nechtěl… …proto byla ve velice úspěšném tabletu Nexus 7/mod 2012 a je v Nexus9. Řekl bych že jako výkonní chipset pro tablet\přenosnou konzoli to splňuje nanejvýše dobře.

    • fsfsdf (neregistrovaný)

      Tak ono se staci podivat jak na tegra napr. u nexus 7 lidi nadavaji.

  4. MONT! (neregistrovaný)

    Já jsem nezaregistroval, že by si na N7 lidí stěžovali nějak znatelně víc než na jiné tablety. Jasně měl své mouchy, ale ty se týkaly především vadných displejů a digitizérů, microUSB portů a repráků. Na čipset jsem nepostřehl negativní ohlasy, aspoň v té době ne. Sám jsem tablet měl. Navíc je to 3 roky staré zařízení a stále má podporu. Že dnes už některé věci nestíhá, je logické, jsou vyšší nároky na hry apod. Teď mám i Shield a taky má své mouchy, ale rozhodně se čipset při zahřívání nepodtaktuje jako všechny nové Qualcommy, jede pořád na plno a na hry i práci stačí bohatě, přiznává ale, že systém se občas trochu zaškobrtne, to ale přisuzuju samotnému Lollipopu, který je otřesně odladěný a vůbec neumí spravovat RAM. U Shieldu je problém v tom, že různí lidé s ním mají různé problémy a opravné updaty některé chyby opraví, ale jiné zase odhalí :D…jsme tak trochu pokusní králíci. Ale když tablet funguje bezchybně, je skvělý.

  5. Hunter (neregistrovaný)

    Docela by mě zajímalo jestli výrobce obešle prodávajícího v tomto případě Alza. Protože se může stát, že když výrobce nic neřekne prodejci, tak kupující dá deaktivovaný k reklamaci prodejci a přitom bude mít doma funkční a nový a takhle by mohl mít klidně dva když prodejce o tom nebude vědět.

    • MONT! (neregistrovaný)

      Alza už o tom dávno ví a má jasný pokyn, že tyto reklamace nesmí přijímat. Vše řeší Alza…spíš mě zajímá následující záruka na nový kus.

    • MONT! (neregistrovaný)

      Chtěl jsem napsat, že vše řeší nVidia :D

  6. Hunter007 (neregistrovaný)

    chtěl bych se zeptat, zdali už nvidia nějakému uživateli už dala nový tablet já již čekám 3 týdny a stále nic. Má už někdo tablet nový u sebe a která přepravní služba vám ho doručila? děkuji

  7. Keflek (neregistrovaný)

    Registroval jsem tablet nekdy začátkem srpna…doted zadny email,kontakt ze strany Nvidie…proste nic…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *