Sledujte nás na YouTube

LG ve třetím kvartále prodalo 12 milionů smartphonů: Udrží si pozici světové trojky?

LG oznámilo 12 milionů prodaných chytrých telefonů za třetí kvartál letošního roku. To je o kousek méně, než 12,1 milionu ve čtvrtletí druhém. Podle vyjádření společnosti byla ztráta a klesající průměrná prodejní cena zapříčiněny zvyšující se konkurencí a většími výdaji na marketing. Konkrétně byla zmíněna kampaň na vlajkový model LG G2, která se zatím nejspíše nevrací. Příjmy společnosti rostly meziročně o 24 procent na 2,75 miliardy dolarů. 

Ve čtvrtém čtvrtletí se LG chce soustředit na telefony nejvyšší třídy, a to zmíněné G2 a připravovaný G Flex, a zároveň na zařízení střední třídy, jako jsou modely Optimus L9 II, Optimus L7 II a Optimus F6. Podle korejského serveru inews24 chce společnost do konce roku prodat tři miliony kusů LG G2, kterého plánuje prodat deset milionů za celou životnost zařízení.

LG oznámilo, že další rok chce kontrolovat deset procent trhu s chytrými telefony, což je ambiciózní plán, vzhledem k tomu, že mu v současnosti patří okolo pěti procent. Výsledky za první kvartál a stejně tak za druhý LG dosadily na třetí příčku mezi výrobci chytrých telefonů. Uvidíme, jestli obstojí i ve čtvrtletí třetím, vzhledem k drobnému poklesu v objemu prodaných zařízení to bude mít těžké.

David Podzimek

8 komentářů

  1. Peete (neregistrovaný)

    Prodeje nic moc a to mám LG a Sony celkem v oblibě. Pokud nezačne LG dělat víc, tak je tu ještě Nokia :-)

    • vlada (neregistrovaný)

      Samsung by si zaslouzil nejakeho silneho soupere. Nechapu proc se mu nikdo z ostatnich nedokaze nepriblizit.

    • vlada (neregistrovaný)

      nepriblizit ma byt priblizit

    • David Podzimek (neregistrovaný)

      Protože nikdo není ochoten investovat tolik do marketingu (včetně podpory prodejců), málokdo má porovnatelnou distribuční síť a málokdo je schopný získat potřebné komponenty v takovém objemu a za takové ceny. Faktorů je více, zrovna LG má celkem slušný potenciál, ale zatím ho spíše mrhá.

    • maxxz (neregistrovaný)

      Tím, že si Samsung produkuje drtivou většinu komponentů in-house má největší výhodu… LG v tomhle má co ? Paměti a displeje ? Ale i tak by na tom mohli být lépe, navíc kvalita zařízení LG šla za poslední roku hodně nahoru.

      Samsung ovšem investuje jak dobře píše D. Podzimek nehorázné sumy na marketing a školení prodejců apod. … buď na to ostatní nemají peníze, nebo se touto cestou nechtějí ubírat.

  2. LeStrange (neregistrovaný)

    Přesně tak. Většina lidí se, ač se to nezdá, rozhoduje emocema a né rozumem. Lidí, kteří sledují recenze a porovnají s nějakou alternativou, je jen hrstka.

  3. Deaktivovaný účet (01.2014) (neregistrovaný)

    Ne emoce, ale obchod plný telefonů Samsung a prodejci vřele doporučující koupi jednoho z nich.

  4. davidkral (neregistrovaný)

    Lenovo expanduje a pujde Samsungu po krku.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *