Sledujte nás na YouTube

Google při premiéře nového Nexusu 7 lhal ohledně překonání prodejních čísel iPadu

Když Google minulý týden představil novou generaci tabletu Nexus 7, tvrdil, že starší model byl nejprodávanějším tabletem v Japonsku během vánoční sezony. To je velmi sebevědomé tvrzení, vzhledem k tomu, jak moc úspěšný je iPad. Proto se v tom někteří lidé začali vrtat a došli k závěru, že Google lhal.

 

Studie, kterou reklamní gigant využil, byla od japonské výzkumné firmy BCN. Tato společnost podle serveru Apple Insider sleduje pouze 16 procent trhu s tablety v Japonsku. BCN nesleduje prodeje v Apple Storech ani u dvou největších mobilních operátorů. Můžete udělat graf téměř na cokoliv, ale jakákoliv silná prohlášení byste měli mít podloženy kvalitní analýzou a dobrými zdroji. Podobně zavádějící je i graf srovnávající prodeje tabletů a tradičních PC, který Google zveřejnil na konferenci 24. července.

David Podzimek

6 komentářů

  1. fero (neregistrovaný)

    Co byste chtěli od společnosti, která se živý reklamou

  2. Marty (neregistrovaný)

    Co byste chtěli od člověka, který zjevný zameškal mnoho hodin českého jazyka :D

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *