TOPlist

Google dá vývojářům možnost rozdávat promo kódy ke svým aplikacím, má to však svá omezení

Dárkové vouchery a promo kódy jsou skvělou metodou, jak přimět zákazníky k nákupu zboží a služeb, navíc jsou i příjemným dárkem, třeba k narozeninám. Ve světě obchodu Play tato možnost dlouho chyběla, nyní však Google dává vývojářům možnost vydávat ke svým aplikacím promo kódy.

  

Ty mohou být použity jako výhra v soutěžích, nabídnuty uživatelům k otestování a ohodnocení aplikace, nebo právě k obdarování přátel. Počet kódů bude omezen na celkové 2000 ročně a vývojáři jich mohou vydat maximálně 500 v každém čtvrtletí. Nevyužité kódy se pak do dalších čtvrtletí nepřevádějí.

  

Vývojáři také budou moci nastavit platnost, jež bude maximálně jeden rok. V jejich rukách také bude možnost platnost kódů pozastavit z jakýchkoliv důvodů, a pak je znovu obnovit. Nutno také poznamenat, že promo kódy budou platit pouze na věci, například vylepšení ve hrách a speciální předměty, nepůjde je použít na předplatné služeb.

Autor článku David Preiss
David Preiss

Kapitoly článku