TOPlist

Facebook chystá změny ve filtraci příspěvků. K lepšímu

Jedna z nejméně oblíbených praktik, které se objevují na sociálních sítích, je takzvaný clickbait. Nejčastěji se jedná o sdílený článek či video, jehož název je vytvořen jen proto, aby na odkaz klikl co největší počet uživatelů. Běžně mají podobu „Neuvěříte, co se stalo, když…,” nebo „Jablka jsou pro člověka špatná?!” a podobně.

click_bait

Facebook se těmto praktikám chystá učinit přítrž a zavádí algoritmus, který podobný obsah vyfiltruje, aby se neobjevovaly ve Vybraných příspěvcích. V případě, že administrátor stránky přidává příliš mnoho příspěvků, které algoritmus vyhodnotí jako clickbait, bude stránka potrestána tak, že se veškerý obsah stránky bude uživatelům zobrazovat méně a méně. Pokud se však správce rozhodne být k uživatelům férovější a nepoužívat tolik senzacechtivých nadpisů, postupem času se stránka opět dostane mezi běžně zobrazované.

Nenechte si ujít nejnovější novinky ze světa chytrých zařízení. Přidejte se k dalším 30 000 fanouškům a sledujte nás na Facebooku!
Autor článku David Preiss
David Preiss

Kapitoly článku