Sledujte nás na YouTube

Reklamy na Galaxy S4: Samsung zdůrazňuje nové funkce a utahuje si z iPhone

Samsung při příležitosti uvedení své vlajkové lodi na trh připravil několik reklamních spotů, které se nesou ve vcelku vtipném stylu a v nejdelším z klipů si Samsung nenápadně utahuje z iPhone. Jednotlivé reklamy se zaměřují na originální funkce Galaxy S4 a cílí spíše na běžné uživatele, kterým je ve výsledku zcela jedno, jaký operační systém v telefonu vlastně běží.

Tip ke čtení – Recenze Samsung Galaxy S4: Za hodně peněz hodně muziky


V nejdelším z reklamních spotů si Samsung dělá legraci z iPhone


Easy Mode je určený především pro méně náročné uživatele, kterým by klasická obrazovka TouchWiz mohla přijít až moc složitá

Michal Javůrek

Nadšený fanoušek chytrých telefonů, počítačů a automobilů. Lyžař, běžec, plavec a náruživý biker, za každého počasí. Fanoušek metalu, který nepohrdne sklenkou dobrého vína u kvalitního filmu.

15 komentářů

  1. Shepii (neregistrovaný)

    Nejlepší jak nevěděl že existují smartphony které jsou chytřejší než jiné smartphony, to s iphonem přesně vystihl..:D No jo no, hold už je jiná doba, ne pořád rok 2007 jak si někdo myslí..;)

  2. sima (neregistrovaný)

    v záběru byl i HTC one a Xperia Z

  3. FantomasMan (neregistrovaný)

    Nič proti Samsungu ale SG4 je už tak zložitá, že bežný užívateľ nemá šancu všetky prezentované vychytávky využívať a nastaviť si ich. Lebo keď som videl nastavovacie menu v SG4 skoro som odpadol. A to som technofil. Ale toto je moc aj na mňa. Podľa mňa pánové tudy cesta nevede.

  4. mberdych (neregistrovaný)

    Cim vic pruhu, tim vic Samsung. Za UI bych jim opravdu nafackoval. Mene je nekdy vice.

  5. HonzikC (neregistrovaný)

    Měl bych dotaz v čase 1:03 ji přijde smska a ona jen přiloží prst a vidí náhled text zprávy … kde se to dá zapnout ?? Nemůžu to nějak najít.

    • Adam (neregistrovaný)

      V nějáké recenzi říkali, že se dá nastavit citlivost displeje, ale jinak by to mělo být v gestech :)

  6. coubes (neregistrovaný)

    Nemůžu si pomoct, ale na mne osobně to už působí právě opačně. Ta reklama u mě vyvolává spíš fakt, že je mi úplně fuk co ten telefon umí a štve mě, že je to už několikátá kampaň, která je čistě útočná a zesměšňující. Nejsem fanda ani jedné platformy, ale Samsung bych nechtěl protože to již není telefon. Spíš by se měli zaměřit na představení produktu a vysvětlit, proč je tak velký, proč vypadá tak lacině a co všechno umí a ne jen dokola útočit. Je to ubohé a z dnešního pohledu již kontraproduktivní.

    • Geary (neregistrovaný)

      A odkud jsi právě spadl? Telefony to už nejsou pár let, telefonování je jen jedna z desítek funkcí. Faktem ale je, že čím dál víc těch funkcí zůstane nevyužitých.

  7. Adam (neregistrovaný)

    Mě se moc nelibí jak s tím focením a následným odděláváním říkají objektů fotek: „Only on new samsung galaxy s4“ To není pravda, co nokia a htc? To je lež :D

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *