Norská softwarová společnost Opera Software je známá především díky internetovému prohlížeči, který je dostupný snad na každou myslitelnou platformu. Zatímco na počítačích se mu nedaří dosáhnout významnějšího podílu, na mobilních platformách je situace příznivější, celkem skrze aplikace Opery přistupuje k internetu 350 milionů uživatelů každý měsíc.
Společnost nyní slaví 20 let od svého založení a v souvislosti s tím představuje nové logo a odstraňuje slovo Software z názvu společnosti. Nové logo jde proti proudu dnes populárního plochého designu, červené óčko se zakulatilo a dostalo třetí rozměr. Červené óčko má symbolizovat bránu k obsahu, zábavě, novým objevům a komunikaci.
Novou ikonku nejprve dostane Opera Mini na platformě iOS, následovat budou aplikace pro Android a Windows (Phone). Změny se dotknou i spořiče dat Opera Max a prohlížeče Opera Coast pro iOS. Kromě nového loga však zatím Opera neohlásila žádné nové změny, ať už v chodu společnosti, či v samotných aplikacích. Operu Mini si můžete stáhnout z následujících odkazů.