Sledujte nás na YouTube

Aplikace Můj Vodafone je nově dostupná pro Windows Phone 8

Aplikace Můj Vodafone je konečně dostupná pro telefony s operačním systémem Windows Phone 8. Zákazníci tak mají možnost po přihlášení (telefonní číslo & heslo) pohodlně spravovat svůj účet. Po grafické stránce není aplikaci co vytknout, drží se pravidel mobilních Windows a pochválit musíme také její rychlost.

 

V aplikaci máte možnost zobrazit si informace o vašem tarifu (sekce Můj Tarif), pod kartou Chytrý přehled zase naleznete infromace o vaší aktuální útratě. Zobrazit si dále můžete počty provolaných minut, odeslaných SMS či informace o přenesených datech. Přímo z prostředí aplikace si při vyčerpání lze dokoupit další objemy dat. Nechybí ani náhled na vyúčtování či výši kreditu a možnost platby za tarif či dobití kreditu kartou/kupónem.

Odkaz na WP katalog Odkaz na Google Play Odkaz na App Store

Operátor dále uvádí, že využívání aplikace Můj Vodafone je bezplatné nejen v České republice, ale i v zahraničí. To znamená, že se vám při používání nebudou čerpat žádná data z vašeho balíčku. Aplikace je od roku 2012 dostupná také pro Android a iOS. T-Mobile a O2 zatím vlastní aplikaci pro Windows Phone nemají, tak doufejme, že je tento krok přinutí ji svým zákazníkům také nabídnout.

 

Přehled funkcí aplikace Můj Vodafone pro Windows Phone 8

  • Můj Tarif – informace o tarifu
  • chytrý přehled – informace o útratě za služby Vodafonu
  • čerpání minut, SMS a dat – informace o čerpání hlasového, SMS a datového balíčku
  • poslední Vyúčtování a Informace o kreditu – stav úhrady, výše posledního Vyúčtování a stažení
  • vyúčtování v PDF (tarifní zákazník), výše kreditu a jeho vypršení (zákazník s předplacenou kartou)
  • detail Vyúčtování – podrobnosti o Vašem posledním Vyúčtování jednoduše a přehledně (tarifní zakazník)
  • zakoupení dodatečného objemu dat: dokoupení dodatečného FUP limitu pro váš datový balíček
  • možnost platby Vyúčtování nebo dobití kreditu platební kartou
  • roamingová kalkulačka – výpočet útraty za používání mobilního telefonu v zahraničí
  • Centrum péče – nejčastější dotazy a témata, vyhledání odpovědi na vše, co se týká služeb Vodafone (pouze v české verzi)
  • dobití kreditu kupónem – možnost navýšení kreditu pomocí dobíjecího kupónu
  • Moje zprávy – zprávy o všem důležitém z Vodafonu. Nové služby, speciální nabídky, soutěže nebo rady (pouze v české verzi)

Jiří Hrma

Zakladatel a šéfredaktor SMARTmania.cz, fanoušek moderních technologií a chytrých zařízení, milovník elektronické hudby a vyznavač extrémních sportů. Máte zájem o spolupráci? Ozvěte se na redakce@smartmania.cz.

11 komentářů

  1. maxxz (neregistrovaný)

    Palec nahoru pro Vodafone, dobrá práce :-)

    Teď ještě aby se rozhoupal taky T-mobile a O2

    • Cyp (neregistrovaný)

      Nejsem si jistý, že T-Mobile nebo O2 chce své zákazníky informovat o dosavadní přesné útratě/provolaných minutách a podobně, respektive jestli jsou vůbec u těchto operátorů vůbec nějaké takové aktuální informace k dispozici. Myslím, že ne. Takže v tomto je Vodafone opět nejlepší a v podstatě jediný.

    • Stifler (neregistrovaný)

      No ale ve vsem ostatnim je Vodafone dost nahovno, je to v podstate nejhorsi operator.

    • mceza (neregistrovaný)

      Radši půjdu cestou kvalitního pokrytí mobilní sítí a provolané minuty si zjistím přímo ve webové samoobsluze T-mobilu, než chodit po centru města a nemít signál…

    • matoman (neregistrovaný)

      O2 urcite informovat chce, vid prepracovana mobilna samoobsluha a app pre android/iphone

    • pepa (neregistrovaný)

      A o jakémsi městu tady mluvíme? Kardašově Řečici? /s

  2. mceza (neregistrovaný)

    „Po grafické stránce není aplikaci co vytknout, drží se pravidel mobilních Windows“

    Pogle screenshotů se pravidel mobilních Windows rozhodně nedrží.

    • matoman (neregistrovaný)

      ako ziadne striktne pravidla niesu, som rad za toto. Dobre, ze nezobrali grafiku z androidu :)

      Este chybaju WP ficury ako livetiles a spol. :)

  3. ricardo (neregistrovaný)

    windows mílovými kroky dotahuje na konkurenci ;)

  4. lister0 (neregistrovaný)

    No konečně, že to ale trvalo. Každopádně díky Vodafone.

  5. _miv_ (neregistrovaný)

    zavidim. (Telekom-SK)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *