Pomoc s reklamaci
Pomoc s reklamaci
Zdravím, měl jsem telefon HTC 8x na reklamaci, kvůli špatně přiléhajícímu krytu. Když mi přišel ze servisu, tak nejde ani zapnout, prý mě i měnili základní desku. Myslíte, že mám nárok po tom, co to pokazili oni, na návrat peněz či na nový kus? Díky
-
- smartmaniak
- Příspěvky: 12222
- Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
- Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
- Bydliště: Praha
Pomoc s reklamaci
Pokud je to do 6 mesicu od koupe tak mas narok na novy kus ci vraceni penez,musis to ale uvest hned pri reklamaci,ze nechces telefon opravovat,pak si vyckas standardni lhutu a je to.
Pomoc s reklamaci
Ok díky moc za odpověď. Ještě se zeptám, když ho mám koupený z Alzy, tak to mám poslat do HTC servisu s tím, že chci buď nový kus nebo peníze nebo to mám rovnou řešit nějak přes Alzu? Díky
-
- smartmaniak
- Příspěvky: 12222
- Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
- Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
- Bydliště: Praha
Pomoc s reklamaci
Pres Alzu,dej ho do reklamace a upozorni ,ze nechces opravu,nech si to napsat do protokolu,zneni toho zakona jsem tu vkladal,tento rok jeste plati.
Pomoc s reklamaci
Dobře díky moc, nechám si vrátit peníze, na to HTC už nemám nervy, porozhlídnu se buď po jiném WP nebo po Androidu, každopádně díky ti
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti