Pomoc s reklamaci
Pomoc s reklamaci
Zdravím, měl jsem telefon HTC 8x na reklamaci, kvůli špatně přiléhajícímu krytu. Když mi přišel ze servisu, tak nejde ani zapnout, prý mě i měnili základní desku. Myslíte, že mám nárok po tom, co to pokazili oni, na návrat peněz či na nový kus? Díky
-
- smartmaniak
- Posts: 12222
- Joined: Tue Feb 27, 2007 21:57
- Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
- Location: Praha
Pomoc s reklamaci
Pokud je to do 6 mesicu od koupe tak mas narok na novy kus ci vraceni penez,musis to ale uvest hned pri reklamaci,ze nechces telefon opravovat,pak si vyckas standardni lhutu a je to.
Pomoc s reklamaci
Ok díky moc za odpověď. Ještě se zeptám, když ho mám koupený z Alzy, tak to mám poslat do HTC servisu s tím, že chci buď nový kus nebo peníze nebo to mám rovnou řešit nějak přes Alzu? Díky
-
- smartmaniak
- Posts: 12222
- Joined: Tue Feb 27, 2007 21:57
- Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
- Location: Praha
Pomoc s reklamaci
Pres Alzu,dej ho do reklamace a upozorni ,ze nechces opravu,nech si to napsat do protokolu,zneni toho zakona jsem tu vkladal,tento rok jeste plati.
Pomoc s reklamaci
Dobře díky moc, nechám si vrátit peníze, na to HTC už nemám nervy, porozhlídnu se buď po jiném WP nebo po Androidu, každopádně díky ti ![Vysmátý :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Vysmátý :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest