Spotify na nákupech. V košíku skončily dva podcastové startupy
Spotify, významného hráče na poli streamování hudby, není třeba dlouze představovat. Společnost si svou pozici na trhu uvědomuje a rozhodně nehodlá usnout na vavřínech. Podle generálního ředitele Daniela Eka je Spotify aktuálně dvojkou, co se týče přehrávání podcastů, což je rozhodně úspěch vzhledem k tomu, že do tohoto obsahu firma prozatím příliš neinvestovala. To se ale nyní změnilo – Spotify pod svá křídla přivítala Gimlet Media a Anchor, které se zabývají právě podcasty. První zmíněný startup je podcastová síť, takže v tomto případě se jedná o akvizici obsahu. Ve druhém případě nakoupilo Spotify především nástroje pro publikaci a monetizaci podcastů, kterými se Anchor zabývá. Současná strategie nákupů má Spotify posunout směrem k nehudebnímu obsahu, který by měl v budoucnu představovat až 20 % celkového obsahu a posunout švédskou firmu směrem dominantní jedničky v oblasti audia. Kromě nákupů zveřejnilo Spotify také počet uživatelů Spotify s akvizicemi rozhodně nekončí. Pro rok 2019 si … Pokračování textu Spotify na nákupech. V košíku skončily dva podcastové startupy
Pro vložení na váš web používající WordPress, zkopírujte a vložte tuto adresu URL
Pro vložení obsahu, zkopírujte a vložte tento kód na váš web