Jak reinstalovat WM?
-
Lord de Wolf
- přispěvatel

- Zařízení: HTC 8X (DEAD)/ Lumia 920 Black + Nokia 100
Jak reinstalovat WM?
Zajimalo by mě, zda-li jde o telefonů s WM přeinstalovat system. Jelikož mám v plánu koupit tento mobil (http://www.expansys.ie/zoompic.aspx?type=item&i=161302) A jeho systém je kompletně v anglickém jazyku. To by mi ani tak nevadilo, ale jde mi hlavně o posílání SMS - není tam česká diakritika. Tak jestli se tam dá doinstalovat nějaky balíček s českou diakritikou a nebo jestli můžu předělat systém celkově. Děkuji za každou radu. A prosím aby jste byli schovívaví, jsem absolutní laik, do teď jsem používal jen "hloupé" telefony.
-
IkE Blaster
- smartmaniak

- Zařízení:
SMS s diakritikou? Vzdyt SMS se prenasi pouze ASCII, ne? Takze diakritika se stejne neprenasi...
Jinak limit na klavesnice tam fakt neni, muzes si tam dat Resco, ktera ma ceske znaky. Mnoho uzivatelu pouziva anglicke ROM. A anglicka ROM umi vykreslovat vsechny znaky, nejen ASCII
A k puvodni otazce, systemem se zde da nazvat ROM obraz (coz je obraz se systemem) a ten prehrat jde. Jde ale o to, jestli nekdo nejakou upravenou ROMku vyda, tedy pro toto zarizeni. Kazde zarizeni musi mit jinou ROM
Jinak limit na klavesnice tam fakt neni, muzes si tam dat Resco, ktera ma ceske znaky. Mnoho uzivatelu pouziva anglicke ROM. A anglicka ROM umi vykreslovat vsechny znaky, nejen ASCII
A k puvodni otazce, systemem se zde da nazvat ROM obraz (coz je obraz se systemem) a ten prehrat jde. Jde ale o to, jestli nekdo nejakou upravenou ROMku vyda, tedy pro toto zarizeni. Kazde zarizeni musi mit jinou ROM
-
IkE Blaster
- smartmaniak

- Zařízení:
-
Ruslan Botsyurko
- redaktor

- Zařízení: iPhone 7+, PlayBook, HTC Universal(128MB), MPx200
-
IkE Blaster
- smartmaniak

- Zařízení:
-
Lord de Wolf
- přispěvatel

-
IkE Blaster
- smartmaniak

- Zařízení:
-
Ruslan Botsyurko
- redaktor

- Zařízení: iPhone 7+, PlayBook, HTC Universal(128MB), MPx200