Jak reinstalovat WM?

Diskuze o operačním systému Windows Mobile 6/6.1/6.5 a dalších vývojových větvích (6.5.x)
Post Reply
Lord de Wolf
přispěvatel
přispěvatel
Zařízení: HTC 8X (DEAD)/ Lumia 920 Black + Nokia 100

Jak reinstalovat WM?

Post by Lord de Wolf »

Zajimalo by mě, zda-li jde o telefonů s WM přeinstalovat system. Jelikož mám v plánu koupit tento mobil (http://www.expansys.ie/zoompic.aspx?type=item&i=161302) A jeho systém je kompletně v anglickém jazyku. To by mi ani tak nevadilo, ale jde mi hlavně o posílání SMS - není tam česká diakritika. Tak jestli se tam dá doinstalovat nějaky balíček s českou diakritikou a nebo jestli můžu předělat systém celkově. Děkuji za každou radu. A prosím aby jste byli schovívaví, jsem absolutní laik, do teď jsem používal jen "hloupé" telefony.
IkE Blaster
smartmaniak
smartmaniak
Zařízení:    

Post by IkE Blaster »

SMS s diakritikou? Vzdyt SMS se prenasi pouze ASCII, ne? Takze diakritika se stejne neprenasi...

Jinak limit na klavesnice tam fakt neni, muzes si tam dat Resco, ktera ma ceske znaky. Mnoho uzivatelu pouziva anglicke ROM. A anglicka ROM umi vykreslovat vsechny znaky, nejen ASCII

A k puvodni otazce, systemem se zde da nazvat ROM obraz (coz je obraz se systemem) a ten prehrat jde. Jde ale o to, jestli nekdo nejakou upravenou ROMku vyda, tedy pro toto zarizeni. Kazde zarizeni musi mit jinou ROM
matoman
smartmaniak
smartmaniak
Zařízení: Nokia Lumia 920

Post by matoman »

IkE Blaster wrote:SMS s diakritikou? Vzdyt SMS se prenasi pouze ASCII, ne? Takze diakritika se stejne neprenasi...
no nieje to az tak pravda, sms s diakritikou (alebo ine narodne znaky) sa prenasa ako UTF.
IkE Blaster
smartmaniak
smartmaniak
Zařízení:    

Post by IkE Blaster »

Dobra, ale tim spis, kdyz to je UTF, tak se to zobrazi vsude ok ;)
Ruslan Botsyurko
redaktor
redaktor
Zařízení: iPhone 7+, PlayBook, HTC Universal(128MB), MPx200

Post by Ruslan Botsyurko »