Vox & wi-fi

Diskuze o smartphone telefonech HTC S710a S730
Post Reply
ridle
nováček
nováček
Zařízení: iPhone 4 16GB

Vox & wi-fi

Post by ridle »

Zdravim

nejsem moc odborník na wi-fi takže mám tenhle problém:
Vox mi najde moji domácí síť, připojí se ale na net se nedestanu jak přes IE tak přes operu. Jinde na nechráněných sítích mi ale fakají oba dva.
Dočetl jsem se tu o ňákých MAC vyjímkách nebo něco takovýho, jak mám zjistit tu MAC adresu nebo jak jinak zařídit aby se mi doma Vox připojoval na net?(nejspíš mi router brzdí stahování dat)

Díky všem za radu.
vozkych
nováček
nováček

Post by vozkych »

Spusť si Comm Manager. Připoj se k Wi-Fi síti (v Systray musí být zobrazena ikonka Wi-Fi anténky s plným kroužkem okolo špičky). Potom si z Comm Manageru vyvolej "Nastavení WLAN" a z něj "Stav připojení". Zkontroluj, zda v kolonce Stav je uvedeno "Připojeno k síti", SSID sítě odpovídá tvé požadované Wi-Fi síti a to nejdůležitější - máš přidělenu nějakou (platnou) IP adresu. Je to předposlední údaj na této obrazovce. Pokud tam není uvedena platná IP adresa, zjisti si, jak máš nastavenu tu svou síť. Jestli je v ní "něco", co ti automaticky IP adresu přidělí, zkus na Voxovi z této obrazovky vyvolat "Obnovit adresu IP". Pokud nemáš v síti automatické přidělování IP adresy, vyvolej na Voxovi z této obrazovky "Adresa IP" dialog a zadej tam nějakou platnou adresu z tvé sítě.

Pokud tohle všechno máš v pořádku a máš podezření na filtraci MAC adresy Voxe někde v tvé síti, MAC adresu Voxe zjistíš také z této obrazovky.
ridle
nováček
nováček
Zařízení: iPhone 4 16GB

Post by ridle »

Díky za radu, vše jsem zkontroloval IP je správná, je připojen, SSID odpovídá mé síti, ale pořád nic.
IE píše(a to dávám google.com/pda, seznam.cz, google.cz a původní oblíbené položky): Stránku nelze nájít, zkontrolujte název a akci opakujte!
zkoušel jsem si pohrát s nastavenim routeru ale nic nepomohlo.

Nevíte někdo do asi jaké kolonky mám zadat tu MAC adresu??
vozkych
nováček
nováček