Zdravím všechny,
před 4. měsíci jsem si zakoupil tento docela povedený mobil HTC Vox na itek.cz.
Po 3. měsících mi přestalo fungovat doprava na navigačním tlačítku, tak jsem ho nechal reklamovat /záručně/ u GSMobile. Zkušenosti s touto jedinou firmou opravující HTC si nechám na jindy... Po zhruba 14. dnech mi přišel mobil "opravený". Fungoval asi 24. hodin a opět přestalo fungovat tlačítko doprava, taky úplně zatvrdlo tlačítko hovoru a občas jako by se zamáčklo tlačítko doleva....
Tak jsem poslal mobil ke GSMobile po 2. Dnes se mi vrátil - opět provedli výměnu klávesnice. A telefon fungovallll.. do té doby než jsem ho musel znovu restartovat z důvodu změny místního nastavení a opět nefunguje tlačítko doprava...
Může někdo poradit, jak mám postupovat? Jedná se mi zejména o vrácení peněz. Už mi dochází trpělivost.
A vůbec už mi dochází trpělivost s chytrými telefóny..
Motorola Mpx200 1x v servisu
Motorala MPx220 2x v servisu
HTC Vox zatím 2x v servisu a už ho nechcu:)
Ještě bych poprosil Jirku Hrmu, jestli by nemohl něco napsat o poruchovosti chytrých mobilu a zákaznické podpoře HTC u nás.
Přece jen má bohaté zkušenosti.
Opakovaná reklmace HTC Vox
Pokud reklamuješ 3x tu samou závadu, tak máš ze zákona nárok na vrácení peněz, což bych asi v tvém případě aplikoval.
Co se týče mých zkušeností s reklamacemi, tak tady tě asi zklamu. Naštěstí jsem nikdy žádný přístroj, který jsem vlastnil, reklamovat nemusel. Qteka 9000 i MDA2 jsem kupoval bez záruky, a naštěstí mi oba dva dlouhou dobu bez problémů sloužily. Zkušenosti se servisem HTC tedy nemám vůbec žádné. Vím jen z diskuzí (viz zde na fóru), že s přístupem GSmobilu nebyla řada lidí příliš spokojená, já ale posoudit nemohu...
Co se týče mých zkušeností s reklamacemi, tak tady tě asi zklamu. Naštěstí jsem nikdy žádný přístroj, který jsem vlastnil, reklamovat nemusel. Qteka 9000 i MDA2 jsem kupoval bez záruky, a naštěstí mi oba dva dlouhou dobu bez problémů sloužily. Zkušenosti se servisem HTC tedy nemám vůbec žádné. Vím jen z diskuzí (viz zde na fóru), že s přístupem GSmobilu nebyla řada lidí příliš spokojená, já ale posoudit nemohu...
re:
Tak mi 3. reklamci vůbec neuznali, prý se závada neprojevila . Nyní čekám na zásilku. Už mi opravdu dochazí trpělivost... Kdo má vůbec pravomoc posuzovat závadu..
re:
No já to reklamoval na po 3. ne u GSMobile, ale přímo u prodejce neboť jsem žádal vrácení peněz a to byla asi chyba. Jsem zvědav co mi zítra příjde za vyrozumění. Je možné, že mobil nechali 14. dní ladem a pak mi napsali, že se závadá neprojevila...
Jinak o GSMobile bych řekl toto: Pokud tam posíláš balík, tak je nejprve potřeba aspoň týden počkat.. než se dostaneš na řadu a pak to už jde. Opravují rychle, ale bohužel mi nepomohli, i když chápu, že závadu vždy opravili /vyměnili klávesnici/, prošla výstupní prohlídkou. Jenže doma po opětovném několikátem 2-3 zapnutí opět nefunguje tlačítko, takže problém bude jinde... A ještě malou perličku, tak vypadá telefón HTC Vox po druhé záruční opravě. Podívejte se na klavesnici a tu mezeru co tam je. A povězte mi, má tam Váš Vox, taky takovou mezeru?
Jinak o GSMobile bych řekl toto: Pokud tam posíláš balík, tak je nejprve potřeba aspoň týden počkat.. než se dostaneš na řadu a pak to už jde. Opravují rychle, ale bohužel mi nepomohli, i když chápu, že závadu vždy opravili /vyměnili klávesnici/, prošla výstupní prohlídkou. Jenže doma po opětovném několikátem 2-3 zapnutí opět nefunguje tlačítko, takže problém bude jinde... A ještě malou perličku, tak vypadá telefón HTC Vox po druhé záruční opravě. Podívejte se na klavesnici a tu mezeru co tam je. A povězte mi, má tam Váš Vox, taky takovou mezeru?
- Attachments
-
- Vox s lapačem na vlhkost:)
- vox.jpg (107.31 KiB) Viewed 4604 times
pokračování
Tak moje reklamační peripetie s Voxem nemají konce... Telefón mi přišel od prodejce evidentně opraven avšak s poškozenou klávesnici s odůvodněním, že se závada neprojevila
Tak dnes znovu putuje k prodejci. Očekávám další komplikace a zcela opraveného Voxe či vrácení peněz se jistě nedočkám. Nestačím se divit, jaké to má spotřebitel těžké.
Tak dnes znovu putuje k prodejci. Očekávám další komplikace a zcela opraveného Voxe či vrácení peněz se jistě nedočkám. Nestačím se divit, jaké to má spotřebitel těžké.
re:
Vox je dobry telefon ani jsem se nesetkal na forech, ze by s nim byly problemy. Mam proste smulu. Jen skoda zakaznicke potpory HTC, ktera neni na takove vysi jako u jinych znacek to je treba brat na zretel a kupovat zarizeni jen v proverenych obchodech nejlepe u operatoru, kteri vesmes zajistuji bezproblemovy servis nebo vymenu telefonu. Muzu ti Voxe vrele doporucit, ja s nim byl spokojeny a ted se uz prodava za adekvatni cenu.
re:
Tak se mi na konci minulého roku podařilo dostat za Voxe zpátky penízky a tento týden jsem si koupil svoje první PPC. Jen ještě pár poznámek k Voxovi. Je to zařízení z kterého mám smíšené pocity a s odstupem času mě investice /tehdy ještě obrovská/ mrzí za dnešní cenu to není špatné. Hlavně rychlost zařízení oproti jiným zařízením s procesorem Omap! je opravdu zoufalá. Ty krytky na usb konektor a kartu jsou na houby. A to je tak vše, co si budu o Voxovi pamatovat. Sbohem
jeste k tem reklamacim-pokud 3x nechas JAKOUKOLIV vadu na zarizeni reklamovat (nemusi byt ta sama), tak mas pravo na vraceni penez(proste ztrata duvery ve znacku). Jestlize "nenajdou" vadu,musis si zaplatit znalecky posudek (tusim ze neco kolem 800kc) a pokud se prokaze,ze mas pravo na reklamaci,tak by ti ji meli uznat..nemusi,ale pak muzes dat vec k soudu a je na vice nez 90% jisty, ze soud da za pravdu tobe s pozitivnim znaleckym posudkem..firma ti pak musi vratit penize za pristroj i soudni vylohy.
k poskozeni pristroje u reklamace-kdyz nechavas neco reklamovat,tak oni do toho reklamovaciho listu pisou stav pristroje a to ti pak nechaj podepsat..tak si to napred precti,co tam napsali,jestli to sedi se soucasnym stavem..a kdyz ti pak prijde ponicenej mobil,tak za nima zajdi s tim reklamacnim listem a oni pustej chlup..dulezity je vystupovat sebevedome a nenechat sebou mavat..ty ses tady zakaznik,ty ses pan..kdyz si nebudes vedet rady,ozvi se mailem sdruzeni na ochranu spotrebitele (http://www.spotrebitele.info/),vzdycky ti poradej..
k poskozeni pristroje u reklamace-kdyz nechavas neco reklamovat,tak oni do toho reklamovaciho listu pisou stav pristroje a to ti pak nechaj podepsat..tak si to napred precti,co tam napsali,jestli to sedi se soucasnym stavem..a kdyz ti pak prijde ponicenej mobil,tak za nima zajdi s tim reklamacnim listem a oni pustej chlup..dulezity je vystupovat sebevedome a nenechat sebou mavat..ty ses tady zakaznik,ty ses pan..kdyz si nebudes vedet rady,ozvi se mailem sdruzeni na ochranu spotrebitele (http://www.spotrebitele.info/),vzdycky ti poradej..
Hele, takze kdyz ho mam od oskara tak staci vzit ten oskar zarucni list a zajit na nejakou pobocku a oni uz vse zaridi? kdyz reknu jaky zavady jsem nasel atd?
edit
________
mam ten mobil ani ne tyden a uz mi nejdou vibrace, lupu tlacitka, jedno je jakoby zamackly, z niceho nic se mobil prestal synchronizovat pres kabel s PC
a k te posunute klavesnici jak psal ten co posilal tu fotku... taky to mam s takovou mezerou
edit
________
mam ten mobil ani ne tyden a uz mi nejdou vibrace, lupu tlacitka, jedno je jakoby zamackly, z niceho nic se mobil prestal synchronizovat pres kabel s PC
a k te posunute klavesnici jak psal ten co posilal tu fotku... taky to mam s takovou mezerou
vem s sebou i fakturu a pak zajdi na nakou oscar pobocku (nebo jestli maj spesl servisy,nevim..ale tam,kde si ho koupil,ti ho musi i zreklamovat).tam jim reknes,co si nasel za chyby,oni to sepisou,napisou si stav telefonu (jak je opotrebovany atd.) a pak ti daj ten reklamacni list,se kterym si to mas vyzvednout.pak uz se o to nemusis starat a jen cekas,az to bude opraveny..
jako on staci zarucak,ale lepsi je mit i fakturu.. ale zarucak samozrejme staci..faktura slouzi treba k tomu, ze kdyz by vam meli vratitt penize,tak nebudou mit kecy,ze nevedej,za kolik ste to koupil atd (i kdyz to taky musej mit zalohovany,takze i bez faktury byste se obesli,ale je to jednodussi ji mit:)
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests