Microsoft Band

Diskuze o chytrém náramku Microsoft Band (1. a 2. generace)
Odpovědět
wosa.w
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 72
Registrován: pát říj 16, 2015 10:54
Zařízení: 950XL DS

Microsoft Band

Příspěvek od wosa.w » čtv pro 08, 2016 15:53

Mám Band2 reklamovaný 2x a pokaždé mi přišel úplně nový kus.. Ten druhý mi přišel zpět včera :-)

Darth Daron
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 54
Registrován: pon říj 14, 2013 13:34
Zařízení: Lumia 950

Microsoft Band

Příspěvek od Darth Daron » čtv pro 08, 2016 16:21

Také doufám, že mi přijde Band 2. Bohužel neexistuje srovnatelná náhrada. :-(

Uživatelský avatar
veigy
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 3250
Registrován: úte led 07, 2014 23:18
Zařízení: OnePlus 5 + Gear Fit 2
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Microsoft Band

Příspěvek od veigy » stř pro 14, 2016 22:49

Zadával jsem v podělí reklamaci, v úterý si to UPS vyzvedlo a dnes (ve středu) mi přišel email, že mi posílají nový Band 1.

DzejAr
nováček
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: pát pro 04, 2015 12:03
Zařízení: Surface Pro 3, Lumia 950, Band 2

Microsoft Band

Příspěvek od DzejAr » čtv pro 15, 2016 10:14

Tak já se naopak těšil na refundaci, nicméně minulé pondělí zadána reklamace Bandu 2, v úterý vyzvedlo UPS, v pondělí dorazil fungl nový Band 2.

niki66
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 329
Registrován: pát říj 25, 2013 15:48
Zařízení: Microsoft Lumia 950

Microsoft Band

Příspěvek od niki66 » čtv pro 15, 2016 11:01

A ake ste mali dovody na reklamaciu? Vmenit stary za novy by nebolo az take zle :)) sice zaruku mam az do polky roku 2018, cize este kopec casu, no uz som musel sekundovym prilepit gumicku okolo zapinania, bola trosku vacsia medzera, akoby sa to zapinanie chcelo dostat z gumy von. No sekundove to vyriesilo k spokojnosti :D snad by to pri reklamacii nevadilo, ci?

DzejAr
nováček
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: pát pro 04, 2015 12:03
Zařízení: Surface Pro 3, Lumia 950, Band 2

Microsoft Band

Příspěvek od DzejAr » čtv pro 15, 2016 14:29

Já jsem reklamoval potřetí. Dvakrát bylo problémem že se Band vypínal i když byl nabitý a teď jsem reklamoval kvůli prasklinám v pásku.

Uživatelský avatar
rzboril
můj třetí příspěvek
můj třetí příspěvek
Příspěvky: 3
Registrován: sob led 18, 2014 0:45
Zařízení: Nokia Lumia 1520
Kontaktovat uživatele:

Microsoft Band

Příspěvek od rzboril » pát pro 16, 2016 0:01

Budu poprvé reklamovat a tak se zeptám zkušených.
- Dá se s nimy domluvit i angličtinou z translatoru?
- Jak to nejlépe napsat aby si nemysleli že ho chci jen vyměnit za nový.
díky

Uživatelský avatar
veigy
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 3250
Registrován: úte led 07, 2014 23:18
Zařízení: OnePlus 5 + Gear Fit 2
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Microsoft Band

Příspěvek od veigy » pát pro 16, 2016 1:50

Pokud má zjevnou závadu, kterou vybereš, tak tam ani nic psát nemusíš. Ale stejně se vždycky dávají nové/repasované náramky...

Uživatelský avatar
veigy
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 3250
Registrován: úte led 07, 2014 23:18
Zařízení: OnePlus 5 + Gear Fit 2
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Microsoft Band

Příspěvek od veigy » pát pro 16, 2016 14:17

Stal se zázrak a v úterý poslaný Band na reklamaci je dnes (pátek) doma vyměněný a s fólií :)

niki66
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 329
Registrován: pát říj 25, 2013 15:48
Zařízení: Microsoft Lumia 950

Microsoft Band

Příspěvek od niki66 » pát pro 16, 2016 20:49

aky si mal s nim problem?

Uživatelský avatar
veigy
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 3250
Registrován: úte led 07, 2014 23:18
Zařízení: OnePlus 5 + Gear Fit 2
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Microsoft Band

Příspěvek od veigy » pát pro 16, 2016 21:01

Jako vždycky. Začala se mi loupat guma na baterkách. Asi mám moc agresivní pot :D

Uživatelský avatar
sssugi
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 202
Registrován: pon bře 15, 2010 18:09
Zařízení: Nokia Lumia 920

Microsoft Band

Příspěvek od sssugi » pát pro 30, 2016 13:26

Zdravím,
Včera sa mi vybil MS Band 2, po pripojení na nabíjačku si vyžiadal dátum a čas. Po odpojení sa vždy po chvíli vypne a už nejde zapnúť. Keď ho pripojím na kábel opäť sa to opakuje. Stalo sa už niekomu niečo podobné?

Chcel som ho hneď poslať na reklamáciu ale po zadaní adresy a problému mi vyhodí túto hlášku:
There are no service offers associated with selected problem/accessory type.

Uživatelský avatar
veigy
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 3250
Registrován: úte led 07, 2014 23:18
Zařízení: OnePlus 5 + Gear Fit 2
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Microsoft Band

Příspěvek od veigy » pát pro 30, 2016 13:46

Zkus to zadat přes jinou zemi, nebo chat.

Mě dorazil před Vánoci Band z reklamace a nedrží mi spona zapnutá :( takže zase reklamace, sice po záruce, ale ještě tam běží ochranná lhůta z reklamace...

DzejAr
nováček
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: pát pro 04, 2015 12:03
Zařízení: Surface Pro 3, Lumia 950, Band 2

Microsoft Band

Příspěvek od DzejAr » pát pro 30, 2016 15:02

Ano, stalo se mi oboje.

Tzn. to vypínání (i když je Band nabitý). Dvakrát jsem to kvůli tomu reklamoval (úspěšně). Je to údajně kvůli vniknutému potu či tak něco. A nenech zmást, nespraví se to - i když to třeba zase bude fungovat pár dní, tak zase dříve či později co to vypne, četnost se bude zvyšovat a až se to dostane do stavu, že vždy po odepnutí z nabíječky zhasne a konec.

Taktéž jsem řešil problém s nefunkčním systémem reklamací, pracovník Microsoftu mi to vysvětloval aktuální technickou poruchou, ale jelikož jsem reklamoval před více než měsícem, tak už to spíš vypadá na záměr :-D Každopádně jsem to úspěšně vyreklamoval skrz chat, jak píše kolega výše.

niki66
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 329
Registrován: pát říj 25, 2013 15:48
Zařízení: Microsoft Lumia 950

Microsoft Band

Příspěvek od niki66 » pát pro 30, 2016 15:25

Neviem sa dockat kedy budem mat problem s Band 2 ja :D joooj a tak som s nim spoko :)

CyberDeath
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 69
Registrován: úte lis 22, 2016 18:16
Zařízení: Huawei Mate 10

Microsoft Band

Příspěvek od CyberDeath » sob led 07, 2017 8:30

Tak jsem si pořídil ms band 2.

Ale nechcou mo fungovat notifikace , důvod proc jsem do něj šel!
Notifikační centrum je hluche a zobrazuje udaje stare den atd ...
Restart telefonu a bandu nepomohl.
Pridani facebook dlaždice do bandu pomohlo jen jednou...

Co s tim ? Vcelku dost me to štve :-(

niki66
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 329
Registrován: pát říj 25, 2013 15:48
Zařízení: Microsoft Lumia 950

Microsoft Band

Příspěvek od niki66 » sob led 07, 2017 15:00

Jeden cas z nicoho nic mi tak isto nechceli fungovat notifikacie, blbol bluetooth, ani restart ani znovu pridanie bandu do telefonu nepomohlo. Nakoniec ale stacilo odstranit band z bluetooth a nechat aby ho telefon znovu nasiel a pridal si ho do pamate, a uz to fungovalo. Tiez som si band kupil pre to, ze s inymi naramkami notifikacie nefunguju. Zatial som mal ale iba raz problem s nimi, ze to neslo. Obcas sa este stalo, ze neukazovalo prichadzajuci hovor. Nakoniec si to sadlo. Podla mna to ale vsetko bude v bluetoothe jednoznacne.

CyberDeath
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 69
Registrován: úte lis 22, 2016 18:16
Zařízení: Huawei Mate 10

Microsoft Band

Příspěvek od CyberDeath » sob led 07, 2017 18:09

Ja odstranil ms band aplikaci a znovu nainstaloval a zaclo to fungovat.
Ted spis resim jakou krajinu u bandu nastavit aby mi band zůstal v angličtině ale primo na náramku zobrazoval vzdálenost v km místo milich.

TomasSX1
moderátor
moderátor
Příspěvky: 545
Registrován: pát črc 08, 2005 23:14
Zařízení: Lumia 950XL DS White / Lumia 920 White

Microsoft Band

Příspěvek od TomasSX1 » sob led 07, 2017 19:40

Ja mam v aplikacii band nastavene US a Metric a tak mam Band2 v EN a ukazuje mi vzdialenosti v km

BorisSVK
nováček
nováček
Příspěvky: 20
Registrován: sob led 07, 2017 22:59
Zařízení: Apple iPad Retina / Apple iPhone 5 / Asus e403sa /

Microsoft Band

Příspěvek od BorisSVK » sob led 07, 2017 23:13

Ahojte, band 2 mam od 02/2016 doteraz som bol max spokojný. Dnes sa mi band samovoľne vypol (baterka mala odhadom 30-40%). Hneď ako som to zistil dal som ho na nabíjačku, po dvoch hodinách bol stale vybitej, po zapnutí si vypýtal nastavenie dátumu a času s info že to je kvoli vybitej baterke. Nastavil som a odpojil od nabíjačky, band sa znova vypol. Pripojil som ho napäť ku konektoru a znova hláška o nastavení času a dátumu. Nastavil som ho. Následne som išiel na reset pôvodných nastavení (myslel som že by mohlo pomôcť), odvtedy iba svieti symbol nabíjania a sekundovo bliká modrá palička (nepribúda k nej, iba bliká ako kurzor), ktorá ukazovala stav nabitia batérie pri vypnutom bande. Na tlačítka vobec nereaguje, na dotyk ano (zmena jasu spomínaného symbolu). Otázka, mám ho reklamovať, alebo sa to da nijako ešte resetovať - opraviť? Ak nie, reklamovať u predajcu (alza), alebo priamo v MS?

Odpovědět

Zpět na „Microsoft Band & Band 2“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti