Dobrý den, minule jste mi tu poradili, tak to zkusím znovu. Mám Lumii 620. Jak se říká - jde to, ale dře to. Pořád něco řeším. Teď toto:
Našla jsem si na Store aplikace, které si chci koupit. Jenže po kliknutí na "koupit" se mi objeví: Tento nákup se nám nedaří zahrnout do vašeho vyúčtování za telef. služby. Důvodem je s nejvyšší pravděpodobností ztráta mobilního datového připojení. Počkejte na obnovení spojení a zkuste to znovu. Můžete také vyzkoušet jiný způsob platby.
Dívala jsem se i do jiných fór, kde radili zapnout všechno možné, a pak se prý nákup podaří. Pozapínala jsem WIFI, DATOVÉ PŘIPOJENÍ, URČOVÁNÍ POLOHY a výsledkem je velká nula. Nejde to a stále píše to samé.
Na operátora jsem volala, u nich (T mobile) je prý vše v pořádku.
Tak nevím, ty aplikace moc chci a jiný způsob platby nepoužívám - kartou nedisponuji a Pay Pall nemám.
Díky za radu
Nejdou nakupovat aplikace ze Store
- mimonaut
- smartmaniak
- Příspěvky: 2935
- Registrován: pát srp 26, 2011 9:53
- Zařízení: Nokia Lumia 950XL
- Bydliště: Internet (a občas Praha)
Nejdou nakupovat aplikace ze Store
restart jsi zkoušela?
a pokud jsou placené, máš dost kreditu?
a pokud jsou placené, máš dost kreditu?
Nejdou nakupovat aplikace ze Store
No pak je jeste moznost koupit si predplaceny kupon na nakupy ze store. Napr. http://interlink.tsbohemia.cz/microsoft ... 80236.html" onclick="window.open(this.href);return false; Jinak operator bude vzdy tvrdit ze je vse v poradku, dokud to nezacnou lidi ve velkem rozmazavat na netu...
Nejdou nakupovat aplikace ze Store
Restart, to myslíte zapnout - vypnout? Ano, zkoušela. Tovární nastavení nechci, ztratila bych to, co tam už pár dní dávám.
Už jsem i přemýšlela o změně operátora, dovolat se do T mobilu někomu, kdo není robot, je někdy na dlouhé a dlouhé minuty - jestli se to vůbec povede. Teď rýžují i za okamžité přepojení na operátora, za 19 Kč. To už docela přehání.
Na ten kupon se podívám - jestli mi půjde stáhnout:-( A co když bude situace, že si ho zaplatím a ono to pořád nepůjde? Co pak s kuponem?
Potřebovala bych poradit od někoho, kdo má - měl stejný problém a už ho vyřešil. Fakt nevím jak, telefon je na příliš složitý.
Už jsem i přemýšlela o změně operátora, dovolat se do T mobilu někomu, kdo není robot, je někdy na dlouhé a dlouhé minuty - jestli se to vůbec povede. Teď rýžují i za okamžité přepojení na operátora, za 19 Kč. To už docela přehání.
Na ten kupon se podívám - jestli mi půjde stáhnout:-( A co když bude situace, že si ho zaplatím a ono to pořád nepůjde? Co pak s kuponem?
Potřebovala bych poradit od někoho, kdo má - měl stejný problém a už ho vyřešil. Fakt nevím jak, telefon je na příliš složitý.
-
- stálý přispěvatel
- Příspěvky: 445
- Registrován: čtv zář 19, 2013 19:24
- Zařízení: Nokia Lumia 640DS
Nejdou nakupovat aplikace ze Store
Dnes jsem chtěl koupit Real Racing 2 (v akci za 30,-)
Anejde mi to. po potvrzení nákupu v peněžence a informaci, že mi to bude připočteno do vyúčtování (Vodafone) se objeví hláška, že "Nákup nelze provést, nedaří se ho zahrnout do vyúčtování.....Důvodem je pravděpodobně ztráta mobilního datového spojení"
Přitom nakoupil jsem už spoustu aplikací, do paušáluse to vždy v pořádku započetlo a nic jsem neměnil...
Mám DP.
Zkusil jsem restart, vypnout wifi, zapnout wifi..
Anejde mi to. po potvrzení nákupu v peněžence a informaci, že mi to bude připočteno do vyúčtování (Vodafone) se objeví hláška, že "Nákup nelze provést, nedaří se ho zahrnout do vyúčtování.....Důvodem je pravděpodobně ztráta mobilního datového spojení"
Přitom nakoupil jsem už spoustu aplikací, do paušáluse to vždy v pořádku započetlo a nic jsem neměnil...
Mám DP.
Zkusil jsem restart, vypnout wifi, zapnout wifi..
-
- smartmaniak
- Příspěvky: 12222
- Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
- Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
- Bydliště: Praha
Nejdou nakupovat aplikace ze Store
Muze mit a bude mit nejake problemy Vodafone.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti