dnes jsem si koupila iPhone 5S, v T-Mobilu mi ho pán zprovoznil, jenže doma jsem zjistila, že mi asi nejde mobilní internet - Hlásí to: Vypršel časový limit . Zkontrolujte připojení a zkuste to znovu.
WIFI funguje bez problémů.
V notifikační liště nahoře mi běží nápis 3G.
Volala jsem na zákaznickou linku T-Mobile, tam mi nemohli ani poslat nastavující SMS, protože na tyhle telefony se to prý už neposílá - resp. nejde to, protože si to umí nastavit sami. Tak mi paní poradila, ať zkusím vypnout LTE, protože Litvínov není LTE pokryt. Takže jak jsou ty dve tlačítka pod sebou, tak jsem zapnula pouze mobilní data a to "tlačítko" pod tím LTE vypnula a nepomohlo to. Takže už si vážně nevím rady. Samozřejmě při tom, když zapínám mobilní data je WIFI vypnutá.
Prosím moc o radu co s tím, třeba je to banální a já si jen nevím rady, mám iPhone úplně poprvé a první den
![Vysmátý :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jinak jsem z něj nadšená, ale tohle nechápu