Reklamace Nokia Lumia
-
- smartmaniak
- Posts: 12222
- Joined: Tue Feb 27, 2007 21:57
- Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
- Location: Praha
Reklamace Nokia Lumia
Tak na proximitor se usazuje prach, ten neni potreba menit.USB se meni preventivne, casto odchazi nebo se speče.Kryt sundat muzes, plombovani je az uvnitr na desce.Pozor na spocene ruce a otisky.
Reklamace Nokia Lumia
Hmmm, tak na dlouho to nepomohlo. Teď jsem si všiml, že "odemčení" displeje nějak dlouho trvá a když jsem zvenku přišel dovnitř, kde je tma, všiml jsem si, že se to opět chová jako před reklamací - červené světlo vpravo od repráku poblikává - ALS / proximity senzor, aaachjo.
- mimonaut
- smartmaniak
- Posts: 2935
- Joined: Fri Aug 26, 2011 9:53
- Zařízení: Nokia Lumia 950XL
- Location: Internet (a občas Praha)
Reklamace Nokia Lumia
a neměl jsi nainstalovaný live lockscreen beta? to potom odemčení displeje trvá opravdu dlouho.. řešení je změnit tapetu na bing a pak zpět-
Reklamace Nokia Lumia
Měl, ale to už je dávno. Takto se to opravdu chovalo před reklamací, obzvlášť to poblikávání červené diody vedle reproduktoru.
Navíc teď jsem zkoušel volat a zase nefunguje proximity senzor - tentokrát ale opačně, při přikrytí se displej nevypne, ale zůstane dál svítit. Při minulé reklamaci to bylo naopak.
Ještě se zeptám - pro vrácení peněz je třeba reklamovat zboží 3x se stejnou závadou. To znamená 3x reklamovat stejné chování, nebo 3x musí být proveden stejný servisní zásah?
Minule napsali výměna USB, teď napíší třeba výměna proximity senzoru, příště zase něco jiného, a tím pádem nevznikne nárok na vrácení.
Navíc teď jsem zkoušel volat a zase nefunguje proximity senzor - tentokrát ale opačně, při přikrytí se displej nevypne, ale zůstane dál svítit. Při minulé reklamaci to bylo naopak.
Ještě se zeptám - pro vrácení peněz je třeba reklamovat zboží 3x se stejnou závadou. To znamená 3x reklamovat stejné chování, nebo 3x musí být proveden stejný servisní zásah?
Minule napsali výměna USB, teď napíší třeba výměna proximity senzoru, příště zase něco jiného, a tím pádem nevznikne nárok na vrácení.
- Daniel Fibikar
- smartmaniak
- Posts: 1482
- Joined: Mon Feb 12, 2007 10:54
- Zařízení: Microsoft Lumia 950
- Location: Liberec
Reklamace Nokia Lumia
Výklad 3x stejné vady se liší od právníka k právníkovi, ale univerzálně platí, že 3x stejnou vadou se rozumí 3x vada odstraněná stejným způsbem.
Příklad rezonující reproduktor:
1) Výměna reproduktoru
2) Výměna reproduktoru
3) Diagnostika - vada by byla odstraněna výměnou reproduktoru.
Toto je 3x stejná závada.
Příklad nefunguje reproduktor:
1) Výměna reproduktoru
2) Výměna systémové desky
3) Diagnostika - vada by byla odstraněna výměnou reproduktoru.
Toto není 3x stejná vada.
Nicméně další je pravidlo 4x různých vad, kde se bere různá vada, nikoliv stejná, jen je to o reklamaci víc.
Podle NOZ je to trošku složitější, protože výklad se změnil a tady žádné univerzální pravidlo zatím není. Někdo tvrdí, že 3x stejná vada podle NOZ může být i 3x různá vada bránící v používání telefonu. Netroufnu si ale říct jak tohle v praxi bude fungovat.
Příklad rezonující reproduktor:
1) Výměna reproduktoru
2) Výměna reproduktoru
3) Diagnostika - vada by byla odstraněna výměnou reproduktoru.
Toto je 3x stejná závada.
Příklad nefunguje reproduktor:
1) Výměna reproduktoru
2) Výměna systémové desky
3) Diagnostika - vada by byla odstraněna výměnou reproduktoru.
Toto není 3x stejná vada.
Nicméně další je pravidlo 4x různých vad, kde se bere různá vada, nikoliv stejná, jen je to o reklamaci víc.
Podle NOZ je to trošku složitější, protože výklad se změnil a tady žádné univerzální pravidlo zatím není. Někdo tvrdí, že 3x stejná vada podle NOZ může být i 3x různá vada bránící v používání telefonu. Netroufnu si ale říct jak tohle v praxi bude fungovat.
Reklamace Nokia Lumia
Tak, dnes se mi vrátila.
Popis závady:
nahodile nejde proximity senzor - nevypne se při hovoru obraz,
na levé straně jsou fotografie trochu neostré (toto jsem tam prostě přihodil, když už to jde do servisu, zase)
Popis opravy:
Příčinou problému mobilního telefonu byla vada poškozeného softwaru. Záruční oprava provedena přehráním nového softwaru.
Minule toto řešení nepomohlo, připojit telefon k NSU zvládnu též, stejně jako flashnout znovu SW. Před první reklamací jsem to zkoušel, nepomohlo to, resp. dočasně.
Tak uvidíme, osobně bych byl rád, kdyby to už bylo v pořádku. Nicméně mě pobavil pán v MP, který mi telefon vydával - prý nemám instalovat Viber a podobné aplikace, které ten telefon mohou rozhodit... No, v duchu jsem si pomyslel něco o prde** a odkráčel pryč, protože nemá smysl se s někým dohadovat, že toto není Android, ale velice omezený a uzavřený systém...
Popis závady:
nahodile nejde proximity senzor - nevypne se při hovoru obraz,
na levé straně jsou fotografie trochu neostré (toto jsem tam prostě přihodil, když už to jde do servisu, zase)
Popis opravy:
Příčinou problému mobilního telefonu byla vada poškozeného softwaru. Záruční oprava provedena přehráním nového softwaru.
Minule toto řešení nepomohlo, připojit telefon k NSU zvládnu též, stejně jako flashnout znovu SW. Před první reklamací jsem to zkoušel, nepomohlo to, resp. dočasně.
Tak uvidíme, osobně bych byl rád, kdyby to už bylo v pořádku. Nicméně mě pobavil pán v MP, který mi telefon vydával - prý nemám instalovat Viber a podobné aplikace, které ten telefon mohou rozhodit... No, v duchu jsem si pomyslel něco o prde** a odkráčel pryč, protože nemá smysl se s někým dohadovat, že toto není Android, ale velice omezený a uzavřený systém...
- Daniel Fibikar
- smartmaniak
- Posts: 1482
- Joined: Mon Feb 12, 2007 10:54
- Zařízení: Microsoft Lumia 950
- Location: Liberec
Reklamace Nokia Lumia
Proximity na L920 je běžný problém a SW to rozhodně neřeší.
Fotky tam nevím, už L920 delší dobu nemám ale vím, že před nějakou dobou jsem řešil někomu neostrost na druhé polovině fotografie a skutečně byl vadný kamera modul.
Tohle někdo v Arvatu musel rychly poslat zase pryč, oni tam nemají absolutně čas nic zkoušet ty technici, jednou něco vyfotí a udělají hovor a když je to OK tak udělají SW a jde to zpět. Určitě bych to reklamoval znovu.
Fotky tam nevím, už L920 delší dobu nemám ale vím, že před nějakou dobou jsem řešil někomu neostrost na druhé polovině fotografie a skutečně byl vadný kamera modul.
Tohle někdo v Arvatu musel rychly poslat zase pryč, oni tam nemají absolutně čas nic zkoušet ty technici, jednou něco vyfotí a udělají hovor a když je to OK tak udělají SW a jde to zpět. Určitě bych to reklamoval znovu.
Reklamace Nokia Lumia
Jasně, no. Chápu, že moc času na zkoušení telefonu tam nemají. Když jsem šel reklamovat vadný proximity senzor podruhé, tak jsem to zkoušel na zastávce MHD u mého baráku - závada se projevovala. Přijel jsem do MP, ve výtahu jsem to zkusil... a najednou se závada neprojevovala, telefon byl OK, displej se zhasínal při volání.
Už jsem měl lístek, tak jsem o tom říkal prodavači, co vyřizuje reklamace. Prý to tam klidně pošle, ale závada se jim nemusí projevit. Tak jsem se otočil a šel ven. Venku to zkusím a zase - červené poblikávající světlo, při hovoru se nezhasl displej.
Vlezu znovu do MP a ZASE TO PŘESTALO DĚLAT!!! :D Připadal jsem si jako idiot, ale říkám, ať to tam pošle, že to, že se závada neprojevuje pořád, ještě neznamená, že to není závada. Tak tam tedy napsal, že to dělá nahodile... Tak ono je to jedno, je to druhá uznaná záruční oprava, tím líp pro mě, pokud to nepomohlo a půjdu tam s tím znovu.
S tím fotomodulem je to ošemetné, dělá to spoustě lidí, co jsem se díval po zahraničních webech, jenže málokdo to řeší. A z těch, co se to snaží řešit, taky málokdo uspěje, protože to je samozřejmě dost subjektivní, jestli to někomu přijde rozmazané nebo ne.
Uvidím, zkusím ji zase běžně používat, přinejhorším půjdu opět do servisu, nic víc nenadělám.
Už jsem měl lístek, tak jsem o tom říkal prodavači, co vyřizuje reklamace. Prý to tam klidně pošle, ale závada se jim nemusí projevit. Tak jsem se otočil a šel ven. Venku to zkusím a zase - červené poblikávající světlo, při hovoru se nezhasl displej.
Vlezu znovu do MP a ZASE TO PŘESTALO DĚLAT!!! :D Připadal jsem si jako idiot, ale říkám, ať to tam pošle, že to, že se závada neprojevuje pořád, ještě neznamená, že to není závada. Tak tam tedy napsal, že to dělá nahodile... Tak ono je to jedno, je to druhá uznaná záruční oprava, tím líp pro mě, pokud to nepomohlo a půjdu tam s tím znovu.
S tím fotomodulem je to ošemetné, dělá to spoustě lidí, co jsem se díval po zahraničních webech, jenže málokdo to řeší. A z těch, co se to snaží řešit, taky málokdo uspěje, protože to je samozřejmě dost subjektivní, jestli to někomu přijde rozmazané nebo ne.
Uvidím, zkusím ji zase běžně používat, přinejhorším půjdu opět do servisu, nic víc nenadělám.
- Daniel Fibikar
- smartmaniak
- Posts: 1482
- Joined: Mon Feb 12, 2007 10:54
- Zařízení: Microsoft Lumia 950
- Location: Liberec
Reklamace Nokia Lumia
Ono je to těžké i pro Arvato, ale prostě si to musí nějak pořešit a třeba zvětšit kapacitu a nabrat nové techniky, když to nezvládají.
Problém je, že prakticky všem Nokia zrušila autorizace v ČR na opravy Lumia zařízení a všechno jde přes Arvato, jenže Arvato se nezabývá reklamaci pouze pro ČR dělají normálně EU reklamace, některé z Německa/Rakouska a i ze severských zemí.
Zbytečně tady na sebe vrhá Microsoft špatné světlo kvůli Arvatu, chtělo by to více zainvestovat, na druhou stranu my jsme tak bezvýznamný trh, že je to asi nikdy zajímat nebude.
Problém je, že prakticky všem Nokia zrušila autorizace v ČR na opravy Lumia zařízení a všechno jde přes Arvato, jenže Arvato se nezabývá reklamaci pouze pro ČR dělají normálně EU reklamace, některé z Německa/Rakouska a i ze severských zemí.
Zbytečně tady na sebe vrhá Microsoft špatné světlo kvůli Arvatu, chtělo by to více zainvestovat, na druhou stranu my jsme tak bezvýznamný trh, že je to asi nikdy zajímat nebude.
Reklamace Nokia Lumia
A je to tady znovu: http://youtu.be/wwDetKphrxo" onclick="window.open(this.href);return false;. Takže v pondělí do MP.
-
- častý přispěvatel
- Posts: 256
- Joined: Tue Dec 12, 2006 9:06
- Zařízení: Nokia Lumia 820 Yellow SanDisk 16GB Ultra Class 10
- Location: Usti nad Labem
Reklamace Nokia Lumia
Jaký je oficiální postup reklamace, když jsem kupoval Lumii v Max-shopu, polská distribuce?
Mužů zajít rovnou do Nokie care místa i s tou z polské distribuce?
Díky za pomoc.
Mužů zajít rovnou do Nokie care místa i s tou z polské distribuce?
Díky za pomoc.
Reklamace Nokia Lumia
Taky mám L735 ,psali Evropská distribuce,ale je z Polska(vím,že to je totéž),koupenou v lmshopu ...a proximity senzor už zase nefunguje.Asi jí zítra hodim do mobilpohotovosti,nebo v pondělí do toho obchodu...Na ebay je možný ten senzor koupit za tři stovky.Tak nevím,zda je neobětovat,cestovný nevyjde o moc méně...
Reklamace Nokia Lumia
Zaplať si raději poštovné za balík cca 120kč, pošli sem: http://www.arvato-services.cz/nokia_son ... amace.html" onclick="window.open(this.href);return false;
...a máš jistotu autorizované opravy.
Když na to máš EU záruku, tak proč se v tom hrabat sám a riskovat nějaké poškození ?!
...a máš jistotu autorizované opravy.
Když na to máš EU záruku, tak proč se v tom hrabat sám a riskovat nějaké poškození ?!
Reklamace Nokia Lumia
Moje řeč. Navíc mně se zatím ty pověry o hrozném Arvatu vyhýbají, Lumia 920 reklamována 3x se stejnou vadou, vráceny peníze. Lumia 830 reklamována během půl roku 2x a pokaždé mi přišel telefon z půlky nový (rám, displej).
U té 830 to navíc bylo vždy rychle, cca 10 dnů (a kdybych to nemusel posílat přes Max-shop, ale posílal to rovnou do Arvata, tak to mám ještě rychleji).
U té 830 to navíc bylo vždy rychle, cca 10 dnů (a kdybych to nemusel posílat přes Max-shop, ale posílal to rovnou do Arvata, tak to mám ještě rychleji).
Reklamace Nokia Lumia
xHeretic,díky
Reklamace Nokia Lumia
I když na stránkách má Max-Shop uvedeno, že je nutné to poslat přes ně...není to pravda.Bacon wrote:Moje řeč. Navíc mně se zatím ty pověry o hrozném Arvatu vyhýbají, Lumia 920 reklamována 3x se stejnou vadou, vráceny peníze. Lumia 830 reklamována během půl roku 2x a pokaždé mi přišel telefon z půlky nový (rám, displej).
U té 830 to navíc bylo vždy rychle, cca 10 dnů (a kdybych to nemusel posílat přes Max-shop, ale posílal to rovnou do Arvata, tak to mám ještě rychleji).
Arvato prostě přijme jakoukoliv EU distribuci, normálně opraví, vyplní záruční list a pošle zpět na Vaši adresu na vlastní náklady...vlastní zkušenosti ;)
Není zač.amrtin wrote:xHeretic,díky
Reklamace Nokia Lumia
Zdravím přátelé,
potřebuji vyreklamovat svou 830. Kam s ní, když Nokia Care je zrušeno? Kdo tedy teď dělá ofiko servis Lumia?
potřebuji vyreklamovat svou 830. Kam s ní, když Nokia Care je zrušeno? Kdo tedy teď dělá ofiko servis Lumia?
-
- smartguru
- Posts: 635
- Joined: Fri Sep 04, 2009 8:42
- Zařízení: iPhone 6S/ Miix 2 8"
- Location: Německo a okolí Brna
Reklamace Nokia Lumia
Co třeba prodejce.
Reklamace Nokia Lumia
bohužel ne. Spadá do kategorie prodejců, na které se podávají hromadné žaloby za např. nevyřízené reklamace takové ty kauzy typu Buldogtel ... Bere telefony pořád Arvato?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests