Nesouhlasím, vlákno jsem založil za jiným účelemhtcjirka wrote:Klasicke mlzeni,zbytecne zalozene vlakno panem Strakou na ocisteni Britexu,ktere se jaksi nepovedlo.
Je videt ,ze pruser Britexu uz zacina v hornich radach.
![Vysmátý :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nesouhlasím, vlákno jsem založil za jiným účelemhtcjirka wrote:Klasicke mlzeni,zbytecne zalozene vlakno panem Strakou na ocisteni Britexu,ktere se jaksi nepovedlo.
Je videt ,ze pruser Britexu uz zacina v hornich radach.
takže...moje momentalní zkušenost s britexem
mam (mel jsem) iphone 4s kupovany u vodafonu. od zacatku nosen ve foliich,zadny skrabanec na displeji nebo zadech
bohuzel jsem mel kus,kde vibracni motorek rozezvucel spodni cast...casem se to stupnovalo a po roce jsem se rozhodl ze tento problem plus uvolneny homebutton poslu na reklamaci
dodavam,ze telefon byl jako novy,dokonce i na prodejne z toho byli prekvapeny...
predevcirem telefon od zastupce vodafonu,ze reklamace nebyla prijata,protoze s telefonem nekdo zachazel a dostal se dovnitr...dokonce poslali foto,kde chybi nejaka folie či co...oprava 6050 kč
samozrejme stiznost na prodejne a ted cekam co mi vodafone dale rekne...
vubec nedokazu pochopit,jaky duvod bych mel mit,abych se dostaval dovnitr pristroje...argumentace prasknuti zadny strany neberu,protoze telefon nemel nikde zadny skrabanec ci naznak upadnuti...kovove telo take jako nove...
neskutecne hrozne jednani, nehlede na to,ze i tuto opravu by platil vodafone...(samozrejme asi za mene,nez co bych zaplatil ja)
rozhodne pristroj nemam v umyslu prevzit,protoze kvuli takove "prkotine" delat takove divadlo docela urazi a po pravde bych se bal,co by mi prislo za pristroj a v jakem stavu...vlastne to muze byt jen horsi,kdyz se dovnitr dostal jiz technik Britexu...
no...jsem zvedav,jak se bude dal kauza vyvijet...soudni znalec,nebo čoi neni problem...protoze kupovat si pristroj za x tisic a pak se do nej dostavat? hlava mi to nebere...
a jeste dodatek,chtel jsem to dat do ITS,kde mi bohuzel rekli,ze maji zakaz brat telefony kupovane od Vodafonu...takze jsem nucen absolvovat tuhle komedii s britexem...ostatne...podle vicero zkusenosti jsem nic jineho cekat nemohl
Dobrý den všem,Zbyndas wrote:Pan Straka již dělá "mrtvého brouka".Jsem rád, že se mi zde potvrdil můj názor na tento "servis"...
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests