"Hrkající" volume rocker

Diskuze věnovaná prvnímu dvoujádrovému telefonu od HTC
Odpovědět
delight
nováček
nováček
Příspěvky: 4
Registrován: čtv čer 16, 2011 5:55
Zařízení: HTC Sensation

"Hrkající" volume rocker

Příspěvek od delight »

Zdravím všechny,
od včerejška jsem majitelem tohoto telefonu. Musím předeslat, že je to můj první android. Nic to však nemění na tom, že mě telefon po funkční stránce zcela nadchnul a po řádné customizaci to bude skvělý nástroj.

Jediné, co mě však velmi nemile překvapilo, je v předmětu zmíněný hrkající volume rocker. Jestli na něco autoři recenzí tohoto telefonu pějí chválu, tak je to právě zpracování těla přístroje. O to více mne překvapilo, když při uchopení začal můj HTC vydávat jakési podivné zvuky. Po různém natřásání a pomačkávání přístroje jsem zjistil, že to je volume rockerem na tom unibody krytu. Při podrobném zkoumání sundaného krytu zevnitř je patrné, že zejména horní strna není nijak fixována k tělu přístroje a při nacvaknutí plně nedoléhá na tlačítka na samotném telefonu a vzniká tam vůle, která je doprovázena nepříjemným plastovým pohrkáváním. Telefon pak působí jako hračka od Vietnamců, což za ty prachy... :???:

V některých videích jsem viděl/zaslechl, že jim to při sundaném krytu vydává podobný zvuk. Ale protože se o tom v hodnocení zpracování telefonu nikdo nezmiňoval, tak předpokládam, že při nacvaknutém krytu se toto neprojevu. Máte někdo na svém Sensationu obdobnou zkušenost? Ptám se proto, jestli se mám jít telefon pokusit vyměnit, jelikož toto na telefon za 10 Kkč rozhodně nepatří.

Btw. mohl by mi prosím svůj kryt někdo v této části (ovladač hlasitosti zevnitř) podrobně vyfotit a postnout sem? Ať vím, jestli je to tak řešeno u všech nebo mám jenom kousek, který procházel výstupní kontrolou v pátek 10 minut před koncem pracovní doby. Díky.
Lordpcman
nováček
nováček
Příspěvky: 44
Registrován: čtv čer 09, 2011 19:48
Zařízení: Samsung Galaxy SIII

"Hrkající" volume rocker

Příspěvek od Lordpcman »

Mám to úplně stejně. Můj názor je ten že buď je to první várkou a nebo je to prostě vlastnost tohoto modelu. Také mę to překvapilo ale nijak to dále neřeším. Jen jsem si říkal jak pak asi dlouho to tlaćítko vydrží když jej plánují teda ten telefon mít spoustu let. To ale ukáže až čas a každodení používání.
delight
nováček
nováček
Příspěvky: 4
Registrován: čtv čer 16, 2011 5:55
Zařízení: HTC Sensation

"Hrkající" volume rocker

Příspěvek od delight »

Byl jsem s tím ve Vodafonu, rozhodně to prý není normální, takže to poslali na reklamaci - po jednom dni, to je asi osobní rekord:( A dalších minimálně 14 dnů bez telefonu. Krása:( No snad už potom bude vše v pořádku.
anawarr
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 310
Registrován: úte led 17, 2006 8:28
Kontaktovat uživatele:

"Hrkající" volume rocker

Příspěvek od anawarr »

vodafone má 30 denní garanci na vrácení peněz. proč, když říkáš, že "po jednom dni", jsi ho nevrátil? mohl jsi si vzít jiný kus (nebo alespoň vyzkoušet)...
redfrog
nováček
nováček
Příspěvky: 22
Registrován: sob kvě 14, 2011 1:15
Zařízení: HTC sensatione

"Hrkající" volume rocker

Příspěvek od redfrog »

Ano Vodafone toto má v podmínkách ale také tam má něco o 30 denní lhůtě než ti vrátí penízky...
anawarr
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 310
Registrován: úte led 17, 2006 8:28
Kontaktovat uživatele:

"Hrkající" volume rocker

Příspěvek od anawarr »

to pouze pokud jsi platil kartou. pokud jsi platil hotově a mají dost peněz v pokladně, tak ti je vrátí hned. nesmíš se nechat odbýt...
delight
nováček
nováček
Příspěvky: 4
Registrován: čtv čer 16, 2011 5:55
Zařízení: HTC Sensation

"Hrkající" volume rocker

Příspěvek od delight »

Tak co se týče původní reklamace hrkajícího ovladače hlasitosti, tak tu mi neuznali s tím, že ten ovladač je takto uchycen standardně a slícování se liší kus od kusu. Zároveň jsem však reklamoval i přehřívající se základní desku (při nabíjení a činnosti na mobilu se nedal udržet v ruce). To mi uznali a vyměnili základní desku a vložili ji do původního "obalu". V něm však začala základní deska úžasně vrzat, hlavně ve spodních částech telefonu (při ovládání systémových tlačítek) a při stisku okraje displeje. Proběhla další reklamace, tentokrát na rozpor s kupní smlouvou. Opět uznáno, tak jsem dostal fungl nový Sensation (bohužel však stejné série, viz níže). Ten je už co se zpracování týče o něco lepší, ovladač hlasitosti nehrká (je volný, ale nevydává zvuky), vrzání slyšet není, jen tu a tam prostě něco křupne nebo vrzne při změně úchopu apod. (tedy o naprosto bezchybném zpracování a zcela pevném telefonu nemůže být řeč). Po porovnání s ostatními telefony co měli na prodejnách Vodafonu a vyzkoušení jiných sérií telefonu v HTC storu můžu říct, že alespoň ta první Vodafoňácká série se prostě nepovedla. Mohl jsem tedy říct, že tenhle telefon nechci a počkám si na další sérii, to by ale taky mohlo trvat další měsíc (byl jsem vlastníkem telefonu už cca měsíc a půl, z toho jsem ho měl fyzicky u sebe 3 dny). Nakonec jsem se rozhodl si tento o něco málo lepší kousek vzít s tím, že pokud by došlo k dalšímu uvolnění zadního krytu nebo nějaký dalším anomáliím, že půjde opět na reklamaci, tentokrát na rozpor s kupní smlouvou oproti vrácení peněz.

Co se týče 30 denní záruky spokojenosti, kdy slibují zákazníkovi vyměnit telefon, pokud není spokojen. Toto lze uplatnit POUZE na telefony, které jsou BEZ VAD. Tzn. když jsem přišel mobil reklamovat druhý den, tak už mi ho na toto vzít nemohli, jelikož není "bez vad", byť se zcela zjevně jednalo o vady z výroby. Když mi po druhé reklamaci a uplatnění rozporu s kupní smlouvou nabízeli ve Vodafonu nový telefon, který opět jevil známky nepevnosti v oblasti krajních a spodních částí displeje, uvažoval jsem, že si vezmu Desire S. Slečna říkala, že klidně můžu (jelikož po zániku staré smlouvy po uznání rozporu si de facto beru nový telefon na smlouvu novou), ale bez nároku na vrácení finančního rozdílu (cca 3000 Kč). Tedy ano, člověk si to může do 30 dnů rozmyslet a vzít si jiný telefon, bude-li ale levnější, žádné peníze zpátky nedostane. Bude-li však dražší o více, než 600 Kč, pak musí doplatit. Tedy rada pro všechny: uvažujete-li o několika různých telefonech od Vodafonu a chtěli byste je postupně vyzkoušet v rámci té 30 denní záruky, berte je od nejlevnějšího.

Rady pro ostatní:
- první série telefonů nebrat
- zvažte, zde se Vám ta finanční úspora u dotovaných telefonů opravdu vyplatí - z více zdrojů jsem slyšel, že telefony, které jdou k operátorům nebývají většinou tak kvalitní, jako ty, které jdou normálně do obchodů (nevím, co je na tom pravdy, každopádně mě se to potvrdilo)

Nebýt výše zmíněných peripetií, tak se mi telefon líbí a až na pár další maličkostí jsem velmi spokojen.
mania2
nováček
nováček
Příspěvky: 4
Registrován: pát srp 05, 2011 21:45
Zařízení: HTC Sensation

"Hrkající" volume rocker

Příspěvek od mania2 »

Já jsem koupil telefon v alfacomp sice když mačkám telefon dole u zámku tak trochu vrže ale řekl bych že je to v normě jinak volume rocker ten je na tvrdo telefon mám cca 14 dní a zatím bez problému
Uživatelský avatar
Ghouless
nováček
nováček
Příspěvky: 24
Registrován: ned črc 24, 2011 17:34
Zařízení: HTC Sensation z710e
Bydliště: Liberec

Re: "Hrkající" volume rocker

Příspěvek od Ghouless »

Tak ja mam kousek, ktery pri zmacknuti vlevo na systemovych klavesach pekne vrzal. Je koupeny u Vodafonu a jelikoz predpokladam, ze takova firma jako HTC ma mez. zaruku, ozval jsem se na jejich osmistovku (presmeruje vas to do Anglie), rekl ze chci reklamovat kryt baterie, oni rekli ok, poslete video jako dukaz a za tyden mi z Anglie prisel novy kryt zdarma. Tak se pro priste vyprdnete na operatora nebo vsp data a zkuste to jinak.
Odpovědět

Zpět na „HTC Sensation“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů