Essential Phone naprosto propadl. Loni se ho neprodalo ani 90 tisíc
Bezrámečkový design, tělo z prémiových materiálů, modulární konstukce a čistý Android přímo z rukou jeho duchovního otce Andyho Rubina. Toto jsou lákadla, která k lovu zákazníků používal Essential Phone představený loni v květnu. Bohužel recenze následně odhalily, že má telefon své slabiny a společně s omezenější dostupností, vysokou cenou a zřejmě i strachem z neznámé značky bylo nakonec zapříčiněno, že telefon komerčně selhal. NepřehlédněteRecenze Essential Phone: bezrámečková stylovka se šrámy na duši Podle dat analýzy společnosti IDC bylo od června do prosince loňského roku vyexpedováno pouze 88 tisíc kusů Essential Phone, což je v kontextu prodejů telefonů ostatních značek naprosto zanedbatelné číslo; je dost možné, že i Microsoft loni (vy)prodal více telefonů, byť je již oficiálně nevyrábí. . @Arubin’s @essential smartphone is still a long way from becoming a successful venture. In 2017, it shipped less than 90K units (first six months after launch) pic.twitter.com/NHVlA2Gjzr — Francisco Jeronimo (@fjeronimo) February 12, 2018 O počtu prodejů vypovídá i … Pokračování textu Essential Phone naprosto propadl. Loni se ho neprodalo ani 90 tisíc
Pro vložení na váš web používající WordPress, zkopírujte a vložte tuto adresu URL
Pro vložení obsahu, zkopírujte a vložte tento kód na váš web