Zdravím přátelé.
Nevím jestli někoho potkala stejná nepříjemnost jako mě, ale musel jsem reklamovat LG G2 (16GB).
Před odesláním na servis jsem si udělal pomocí LG PC Suite aplikace zálohu z celého telefonu.
Po měsíci se telefon vrátil s aktualizovaným FW (stále stejná verze androidu 4.4.2) a po připojení telefonu k LG PC Suite aplikaci nebylo možné obnovit původní zálohu. Aplikace tvrdila, že žádnou zálohu nevidí (podotýkám že soubory zálohy jsem v dané složce normálně viděl...).
Tech support LG mě velmi zklamal, protože jediné co ze sebe dáma byla schopná vyloudit bylo to, že si vymýšlím a tu zálohu jsem si neudělal, nebo jsem si ji smazal. Jinak prý není možné aby to nešlo...
Pokud by se stejná příhoda přihodila i někomu jinému, mám jednoduché a funkční řešení:
Pro jistotu si zálohujte původní soubory zálohy (c:\Users\xxx\Documents\LG PC Suite\backup\_datum_).
Pomocí LG PC Suite udělejte novou zálohu, která se Vám pak již objeví jako obnovitelná v seznamu záloh.
V oknech vymažte soubory zálohy, kterou jste právě vytvořili a nahraďte je soubory původní zálohy.
Restartujte LG PC Suite a obnovte zálohu ;)
Hotovo, odzkoušeno, funguje a lady z tech supportu mi může...
Zdar všem
LG PC suite, Po reklamaci G2 nejde obnovit záloha!
LG PC suite, Po reklamaci G2 nejde obnovit záloha!
Dík, pomohlo mi. Já měnil jen složky a to nefungovalo. Zákaznický servis maj LG tragický to jo. Příště už do ničeho lg nejdu. f**k off LG. čau
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti