Nová vlajková loď LG, model G2, nabídne mimo jiné fotoaparát s rozlišením 13 megapixelů a optickou stabilizaci obrazu. Někomu méně znalému ale pojem optická stabilizace nejspíše vůbec nic neříká a právě to si uvědomil i korejský výrobce. Proto vypustil do světa přes dvě minuty dlouhou reklamu vysvětlující princip této funkce pomocí lehce akční slepice.
Čtete správně, toto zvíře totiž dokáže hýbat svým tělem a zároveň mít hlavu stále ve stejné pozici, což je podobný systém, jako právě u optické stabilizace. Předesíláme, že video je v anglickém jazyce, avšak stojí za shlédnutí i pokud byste nerozuměli ani slovu. LG se klip rozhodně povedl a dle našeho názoru aspiruje na jedno z nejvtipnějších videí roku.
Mimochodem, LG nebylo první, kdo slepici v reklamně představilo. O několik dní dříve podobnou reklamu ukázala také automobila Mercedes-Benz.