Netflix skutečně míří na herní trh. V rámci předplatného se nejprve zaměří na mobily – SMARTmania.cz

Netflix skutečně míří na herní trh. V rámci předplatného se nejprve zaměří na mobily

netflix gaming

Po spekulacích o vstupu Netflixu na pole herních streamovacích platforem přichází oficiální potvrzení. Minimálně zpočátku se však streamovací gigant zaměří na mobilní hry, které bude nabízet jako součást dosavadního předplatného – alespoň zatím se tak nejedná o vznik zcela nové služby, nýbrž o rozšíření stávající nabídky o novou obsahovou kategorii.

Pane, pojďte si hrát

„Naše expanze do herního průmyslu je teprve na začátku. Vycházíme z předchozích snah o interaktivní obsah v podobě Black Mirror Bandersnatch či her na motivy oblíbeného seriálu Stranger Things,“ stojí ve zprávě o finančních výsledcích Netflixu za druhý kvartál aktuálního fiskálního roku.

Zdražování se nekoná

Příjemnou zprávou je, že Netflix si za implementaci her do předplatného nebude účtovat žádný příplatek. Aktivní předplatitelé se tak k nové obsahové kategorii dostanou automaticky. Alespoň z počátku se však Netflix zaměří na mobilní tituly – na počítačové a konzolové kousky se tak s největší pravděpodobností dostane později.

Tip: FIFA 22 v prvním traileru. Láká na přepracované animace pohybu

O konkrétních hrách se však Netflix zatím nezmiňuje. Stejně tak není jasné, jakým způsobem bude herní obsah do předplatného implementován. Připomeňme, že Netflix nedávno zaměstnal Mikea Verdu, který dříve pracoval na vysoké manažerské pozici v Electronic Arts, ze které dohlížel na mobilní Plants vs. Zombies či Star Wars.

Autor článku Marek Bartík
Marek Bartík
Redaktor serveru SMARTmania.cz a brněnský student. Vedle toho velký fanoušek videoher, jehož nepřestává udivovat jejich překotný vývoj. Svět kolem nás plyne takovou rychlostí, že se za ním mnohdy nestačíme otáčet, čímž se pro nás stává nepostižitelným.

Kapitoly článku