Značka Vivo, která spadá pod čínský konglomerát BBK Electronics (podobně jako Oppo, OnePlus či Realme), oficiálně vstupuje na evropský trh. Vivo není ve světě smartphonů žádným drobečkem, v Číně a Indii se jedná o dvojku trhu, což v globálním měřítku znamená 9% podíl. Firma nyní bude chtít sbírat další procenta v šesti zemích starého kontinentu.
Vivo zřejmě cítí šanci přiklonit na svoji stranu stávající zákazníky značek Huawei a Honor, jejichž telefony přicházejí s americkými sankcemi o svoji konkurenceschopnost. Jako startovací země si Vivo vybralo Spojené království, Německo, Francii, Španělsko, Itálii a Polsko. První smartphony dostupné na evropském trhu budou vlajkový Vivo X51 5G, a pak tři modely střední třídy Y70, Y20s a dosud nepředstavený Y11s.
Povědomí o značce se bude chtít Vivo snažit získat v příštím roce na fotbalovém mistrovství Evropy UEFA 2020 a také na EURO 2024, kde bude jedním z hlavních partnerů.