Jak spravit Unable to authenticate?

Tipy, triky & řešení problémů, všeobecná diskuze o Pokémon GO
Odpovědět
karosa04
mám jeden příspěvek
mám jeden příspěvek
Příspěvky: 1
Registrován: stř říj 05, 2016 14:11
Zařízení: Samsung galaxy S3 I9300

Jak spravit Unable to authenticate?

Příspěvek od karosa04 » stř říj 05, 2016 14:21

Dobrý den, mám nainstalovanou ROM verzi Androidu 6.0 na Galaxy S3 a při spuštění Pokémon Go a přihlášení se mi to napíše "Unable to authenticate please try again" Co mám dělat? Děkuji

Tomáš Kučera
mám jeden příspěvek
mám jeden příspěvek
Příspěvky: 1
Registrován: pon říj 24, 2016 9:29
Zařízení: Samsung

Jak spravit Unable to authenticate?

Příspěvek od Tomáš Kučera » pon říj 24, 2016 9:32

Měl jsem tento problém taky, tak jsem napsal do niantic a odpověděli mi toto "Trainer,
We've received your report and will follow up with you if we need any additional information. Please visit our [Known Issues page](https://support.pokemongo.nianticlabs.c ... own-Issues" onclick="window.open(this.href);return false;) to see if your issue is already addressed.
If you're having a temporary issue with Pokémon GO that you're not able to reproduce reliably, note that in general, one of the following should resolve it:
*Android devices: From your device's Home screen, visit Settings > Touch Apps or Application Manager > Pokémon GO, and touch Force Stop. Visit Storage and touch Clear Cache.
*iOS devices: From your device’s Home screen, visit Settings > Privacy > Location Services and toggle Pokémon GO off then back on.
*Remove and then reinstall the Pokémon GO app.
*Reboot your device.
Your game progress will not be lost by performing these steps, as all game progress is stored online.
Please note that you won’t receive a personalized response regarding your issue unless more information is needed to investigate. Be assured that we review all reports submitted to us and will use your report to improve Pokémon GO. Thank you for your help.
-NianticOps"

janeeh
mám jeden příspěvek
mám jeden příspěvek
Příspěvky: 1
Registrován: pon lis 21, 2016 22:10
Zařízení: LG Nexus

Jak spravit Unable to authenticate?

Příspěvek od janeeh » pon lis 21, 2016 22:17

A pomohlo to? U nás bohužel ne.
Je to záhada. Už zhruba týden se syn na svém telefonu nemůže do hry přihlásit. Hlásí "Unable to authenticate. Please try again." nebo "Failed to log in. RETRY." a stále dokola.
Přihlašuje se přes google účet. Myslela jsem, že je problém s jeho účtem, ale není, protože na mém telefonu se syn do hry přihlásí.
Problém v jeho telefonu to také nebude, protože já se na jeho telefonu do hry přihlásím.
Napadá někoho, čím by to mohlo být? Reinstalace hry nepomohla. Ani po aktualizaci hry se nic nezměnilo.

Martin benes
mám jeden příspěvek
mám jeden příspěvek
Příspěvky: 1
Registrován: ned čer 25, 2017 17:42
Zařízení: Xiaomi

Jak spravit Unable to authenticate?

Příspěvek od Martin benes » ned čer 25, 2017 17:51

Dobrý den
Chtěl bych se zeptat vyřešili jste to už nekdo ? Mam stejný problém mam telefon Xiaomi redmi note 3 a stále se mi na něm nejde přihlásit do pokemon go. Ale na jiném telefonu se tam přihlásím v pohodě. Zkoušel jsem i tento návod a nic a taky jsem zjištoval Root že za to prý může ale zkoušel jsem ho smazat přez programi a stále mi to nejde třeba to tim je a jen jsem zkoušel špatné programi. Poradíte někdo prosím předem mockrát děkuji.

JenniferT
už mám dva příspěvky
už mám dva příspěvky
Příspěvky: 2
Registrován: sob pro 01, 2018 4:47
Zařízení: lenovo
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak spravit Unable to authenticate?

Příspěvek od JenniferT » pát pro 07, 2018 5:31

You didn't mention it, so I'm going to ask a stupidly obvious question: did you make sure the inputted credentials are correct? Forgot password and change it?
I'm assuming you already did this, and like the other comment here, I would say you're not banned (as you do get messaged about it).
Additionally, I would say that even though it doesn't sound device related, on the device it's intended to be played on: go to app settings and clear the cache and data, uninstall the app, restart the phone, install the app again from only the ios or Google play store, and try again.

Odpovědět

Zpět na „Všeobecná diskuze“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti