Stránka 1 z 1

Reklamace datart

Napsal: pát lis 16, 2012 16:06
od GreenArrow
Chtěl bych se vás zeptat, na sluchátkách Sennheiser CX300 II mi přestalo hrát pravé sluchátko, tak jsem je dal na reklamaci do datartu. Vyměnili mi je za nový kus, tak jsem se prodavače zeptal, zda je možné, abych dostal peníze zpět. Ten mi řekl, že nikoliv, protože ty sluchátka nevyměnili oni jako datart, ale přímo servis Sennheiser a že ten jim to předal jako "opraveno- výměna za nový kus" a že abych dostal peníze zpět muselo by to přijít jako "Neopraveno- vyměna za nový kus nebo vrácení peněz". Chápete to někdo? Myslel jsem, že při jakékoliv výměně za nový kus je možné vrácení peněz. Můžete mi to někdo vysvětlit?

Reklamace datart

Napsal: pát lis 16, 2012 18:26
od p.a.Ť.o
Domnívám se, že vrácení peněz při reklamaci je možné při 4-té reklamaci stejné závady, nebo pokud se závada objevila do půl roku od zakoupení a není možné zboží vyměnit za stejné zboží, jako je to, které reklamuješ.

Reklamace datart

Napsal: pát lis 16, 2012 21:55
od cinch
řekl bych, že by by musel při reklamaci žádat o vrácení peněz, v jiným případě vždy prodejce ve formuláři dává oprava/výměna

Reklamace datart

Napsal: sob lis 17, 2012 0:24
od Ruslan Botsyurko
Taky jsem slyšel, že na vrácení peněz máš nárok až po třetí opravě kdy se objeví znovu stejná závada. Případně pokud budeš neústupný, tak to jde někdy vydupat, ale záleží na prodejci.

Reklamace datart

Napsal: sob lis 17, 2012 1:01
od biscuit84
Vacsinou plati zasada - 4X rozna zavada alebo 3x rovnaka zavada-potom je mozne pozadovat aj vratenie penazi...

Reklamace datart

Napsal: ned lis 18, 2012 14:27
od htcjirka
Penize lze dostat zpet i v 6-ti mesicni tkzv. době převzetí.

Reklamace datart

Napsal: ned lis 18, 2012 14:36
od kissman
1) abosultne te nemusi zajimat co ma Datart vs. servis SH jelikoz reklamace je ty vs. Datart tedy se ridi obcanskym zakonikem.

2) pokud se zavada vyskytne do pul roku od koupe, lze na ni nahlizet tak, jako kdyby byla uz pri koupi a tudiz lze pozadovat pri reklamaci penize zpet - nicmene si musi ale zakaznik rict pri zadavani reklamace.

3) vraceni penez ci vymena za nove zbozi se provadi pri treti stejne zavade nebo ctvrte jine zavade... opet plati, ze si ale zakaznik musi rict, jinak ma smulu.

4) pokud dostanes novy vyrobek (nova sluchatka) bezi na ne nova zaruka, nove 2 roky a znov use zacina pocitat pocet zavad od nuly.

Reklamace datart

Napsal: ned lis 18, 2012 15:09
od milennium
Je to přesně tak jak to napsal "kissman"... Když jsi přišel do Datartu se sluchátky, měl jsi žádat, "že si nepřeješ opravu, ale vrácení peněz". Prodavač by to napsal do formuláře a v servisu by sluchátka pouze "posoudili" a pokud by shledali, že je opravdu závada, vystavili by dobropis a na prodejně by jsi pak dostal zpět peníze...
Jó, vyplatí se číst a víc se zajímat o tyto věci...

Reklamace datart

Napsal: ned lis 18, 2012 15:26
od htcjirka
Presne tak,lína huba,hole nestesti.Jak bylo receno,rict to hned "na startu"

Reklamace datart

Napsal: ned lis 18, 2012 15:36
od GreenArrow
Já o tom vím, že je to potřeba říct a proto jsem jim to taky řekl, ale ten co to přebíral mi řekl, že se tohle řeší až si pro to přijdu.

Reklamace datart

Napsal: ned lis 18, 2012 15:41
od htcjirka
Pak jsi nebyl dusledny,je potreba to zapsat do protokolu,ze zakaznik nechce opravu,nechce nove a pozaduje vraceni penez dle zakona atd..

Re: Reklamace datart

Napsal: čtv úno 25, 2021 9:59
od Limecek
Nikdy jsem neměl v datartu problém, ba naopak mi přijde, že se hodně snaží. Kupoval jsem televizi a řešil jsem držák na televizi do zdi, která je ze sádrokartonu. Prodavač mi poradil, abych si sehnal co největší držák, aby se váha co nejvíce roznesla, protože to bylo na televizi 65 palců. Dokonce mi dal i radu, jak to uchytit přímo do profilů. Po dlouhé době jsem narazil na někoho, kdo měl zájem o mě jako zákazníka.