Monogame - Windows 8 RT (trable)
Monogame - Windows 8 RT (trable)
Jj, to je callback, který předáváš MonoGame a zavolá se vždy, když se změní rozlišení. Například tedy při přechodu do snap modu. Vytvoř si podobnou metodu jako:
void Window_ClientSizeChanged(object sender, EventArgs e)
{
Rectangle rectangle = this.Window.ClientBounds;
this.m_pGraphics.PreferredBackBufferWidth = rectangle.Width;
this.m_pGraphics.PreferredBackBufferHeight = rectangle.Height;
this.m_pGraphics.ApplyChanges();
// sem patří aktualizace hry po změně rozlišení, třeba detekce snap módu
}
void Window_ClientSizeChanged(object sender, EventArgs e)
{
Rectangle rectangle = this.Window.ClientBounds;
this.m_pGraphics.PreferredBackBufferWidth = rectangle.Width;
this.m_pGraphics.PreferredBackBufferHeight = rectangle.Height;
this.m_pGraphics.ApplyChanges();
// sem patří aktualizace hry po změně rozlišení, třeba detekce snap módu
}
Monogame - Windows 8 RT (trable)
Funguje, ono to opravdu funguje!
-
- nováček
- Posts: 44
- Joined: Thu Sep 22, 2011 18:00
- Zařízení: Nokia lumia 800
- Location: Ústí nad Labem
Monogame - Windows 8 RT (trable)
V případé změny rozlišení je bohužel nutný přepočítat koordináty pro všechno, jinak to nejde.
//Proto zatím peču na menu a čekám až vyřeší jak zkoubit Mono & XAML. Prý to bude v horizontu dnů, max několika týdnů.
//Proto zatím peču na menu a čekám až vyřeší jak zkoubit Mono & XAML. Prý to bude v horizontu dnů, max několika týdnů.
Monogame - Windows 8 RT (trable)
Ok, rozběhal jsem MonoGame na XAML page (obdobný jako XNA + SL v WP7). Kdyby někdo potřeboval poradit, nechť napíše.
-
- častý přispěvatel
- Posts: 264
- Joined: Wed Aug 19, 2009 7:09
- Zařízení: Nexus 5, Galaxy S3, Nokia X, iPad mini
Monogame - Windows 8 RT (trable)
Jak jste řešili ještě to načítání vstupu, aby bylo nezávislé na "virtuálním" rozlišení, řešení se dá najít tady na konci diskuze: http://monogame.codeplex.com/discussions/353549
Code: Select all
Vector2 pos = new Vector2(mouseState.X, mouseState.Y);
float propX = this.GraphicsDevice.Viewport.Width / (float)this.Game.Window.ClientBounds.Width;
float propY = this.GraphicsDevice.Viewport.Height / (float)this.Game.Window.ClientBounds.Height;
pos.X *= propX;
pos.Y *= propY;
- schovan
- nováček
- Posts: 8
- Joined: Tue Apr 05, 2011 12:37
- Zařízení: Nokia 920, iPhone 4, Microsoft Surface, New iPad
- Contact:
Monogame - Windows 8 RT (trable)
Nevíte někdo, jak rozchodit MonoGame na Windows Phone 8?
-
- častý přispěvatel
- Posts: 264
- Joined: Wed Aug 19, 2009 7:09
- Zařízení: Nexus 5, Galaxy S3, Nokia X, iPad mini
Monogame - Windows 8 RT (trable)
Ještě počkejte, MonoGame tým na tom pracuje (už mají nějaký funkční prototyp)... Věřím, že tak do měsíce nějaká funkční verze určitě vyjde.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests