Nováček s pár dotazy (aktualizace, homescreen, ...)

Fórum věnované prvnímu telefonu od HTC s 3D displejem
Odpovědět
tomnejeschleba
nováček
nováček
Příspěvky: 22
Registrován: pon bře 07, 2011 21:25
Zařízení: Palm Pre + Touchstone

Nováček s pár dotazy (aktualizace, homescreen, ...)

Příspěvek od tomnejeschleba »

Zdravím,
jsem nováček u HTC EVO 3D (včera jsem ještě měl Google Nexus S) a rád bych se zeptal na pár věcí:
1. Jdou v telefonu nějak normálně zobrazit 3D fotografie z internetu? (změnil jsem koncovky na *.mpo, ale fotky se rozházely)

2. Jde zamezit "nekonečnému" posouvání ploch? Rád bych, aby se plocha zasekla u poslední a nepřecházela na první z druhé strany + pokud to jde, tak jde i nějakým způsobem nastavit tapeta, aby se posouvala postupně s obrazovkama? (statická tapeta na každé ploše mě moc nebaví :) )

3. Zkoušel jsem najít aktualizace softwaru, našlo mi to aktualizaci "Aktualizace: Obsah 3D her 47.56 MB Tento nový software obsahuje důležité bezpečnostní aktualizace. ...." - pokud jí dám stáhnout a instalovat, tak po stažení se telefon restartuje, nejspíš chce instalovat, ale objeví se vykřičník s androidím panáčkem a nic se neděje, musím vyndat baterku, znova pustit a aktualizace se znova objeví jako "nová a připravená k instalaci" - máte s tím někdo zkušenosti?

4. Jakou máte verzi Androida ? Já mám teď 2.3.4 a nejsem si jistej, jestli jsem nečetl informaci o aktualizace na 2.3.7 (ta poslední) ...

Díky za info :)
dvzd
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 409
Registrován: ned led 25, 2009 17:42
Zařízení: JY-S2

Nováček s pár dotazy (aktualizace, homescreen, ...)

Příspěvek od dvzd »

1) Není 3D jako 3D. E3D umí zobrazit pouze Stereoscopic 3D. Koncovka nemusí být nutně MPO.

3) Asi máš zapnutou volbu "rychlé spouštění aplikací", při této volbě se ti mobil nedokáže vypnout, tak tu volbu v nastavení deaktivuj.

4) Mám verzi 2.3.4.
tomnejeschleba
nováček
nováček
Příspěvky: 22
Registrován: pon bře 07, 2011 21:25
Zařízení: Palm Pre + Touchstone