Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Diskuze o komunikátoru HTC Touch HD (Blackstone)
Jurka
nováček
nováček
Příspěvky: 8
Registrován: pát lis 20, 2009 20:36
Zařízení: Nokia

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Jurka »

Koupil jsem tento telefon asi půl roku nazpět v mobil pohotovosti, ale ted mi přestal jet konektor na sluchátka...prostě nehraje. To je jasná reklamace ne? A kde je teda lepší to dát, tam, kde sem to kupil at se starají nebo to poslat do toho VSP data a posílá se to komplet jak sem to koupil nebo jen telefon v origo krabici se záručákem? Nebo jak to mám udělat? Díky
LordMiras
nováček
nováček
Příspěvky: 6
Registrován: úte úno 02, 2010 22:32
Zařízení: HTC Touch HD

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od LordMiras »

Ja pokazde kdyz jsem reklamoval tak jsem daval jen uctenku, telefon a baterku jinak nic ani stylus ani microsd...
Mezek
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 250
Registrován: stř pro 03, 2008 10:10
Zařízení: HTC HD, HD2
Bydliště: Plzeň

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Mezek »

Jurka
Tento problém jsem měl přesně taky, po domluvě se Sunnysoftem, jsem poslal HD rovnou do VSP. Ušetří se minimálně 2-3 dny. Poslat jen základní vybavení a vše v dopisu popsat (telefon, baterku,sluchátka). Stav v jakém se telefon nachází, jestli má folii a co všechno balík obsahuje. Oprava trvala asi 4 dny i s dopravou tam a zpět. Posíláno jako obchodní balík - možno sledovat zásilku - dodání do 24 hodin. Po přijetí můžeš sledovat stav zakázky v jaké fázi se nachází.
Hodně štěstí a ať to netrvá dlouho.
Jurka
nováček
nováček
Příspěvky: 8
Registrován: pát lis 20, 2009 20:36
Zařízení: Nokia

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Jurka »

Tak ještě v neděli jsem na stránkách VSP data vyplnil nějaký formulář o zakázce a zaškrtnul políčko, aby zorganizovali dopravu a světe div se...dneska si proto přijel maník z DPD přepravní společnosti, tak uvidíme... poslal jsem jen v origo balení telefon a v něm baterku a sluchátka + teda záručák a kopii účtenky. že mám folii na displeji sem teda nepsal... No uvidíme co se bude dít... snad mi přijde v pořádku, tak jak byl jen s vyměněným tím konektorem jo a ještě než sem ho zabalil tak se ho dal obnovit do základního nastavení a vyndal paměťovku. Co sem tu slyšel, tak s tím konektorem to je docela častá závada... Dám vědět až se vrátí
Uživatelský avatar
Mira96
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 96
Registrován: pát lis 21, 2008 12:50
Zařízení: Sony Xperia Z1
Bydliště: Pardubice

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Mira96 »

Jak jsem napsal o devět postů výše - u mne páté IMEI nebude, 22.5. jsem odeslal své HD do VSP Data - tentokrát přestalo načítat paměťovku. Přišel mi email že mám nárok na odstoupení od smlovy a pak ticho po pěšině. Asi po 30-ti dnech jsem urgoval stav a dodnes stále komunikuji s VSP a prodejcem a nemám ani telefon, ani peníze. :evil: Prodejce mi sděli, že jsem telefon s poslední závadou měl poslat k nim a ne do VSP. Doufám, že se to dořeší než mi skončí záruka v listopadu. Připadá mi, že HTC posílá do ČR asi aušusové díly, neboť mi pokaždé vyměnili základovou desku a ta šla během 2 - 4 měsíců do kytek.
Starbuck
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 297
Registrován: úte pro 09, 2008 18:52
Zařízení: HTC Desire HD, SG Note

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Starbuck »

Asi naseru ty, co jsou nasraní, ale já jsem byl s VSP u minulé reklamace maximálně spokojený (v záruce mi vyměnili aj nerklamovaný naštípnutý display a podřený kryt). Jen doufám, že teď nebudu taky nasranej (tentokráte se vůbec nerozjede - main batery is too low, ačkoli néní).

Bohužel mám zase špatnou zprávu pro nespokojence - HTC jsem odeslal v pondělí odpoledne a v pátek dopoledne bylo doma opravené.

Ovšem, jak již tady někdo zmiňoval - opět výměna základní desky - kde udělali soudruzi z NDR chybu?
mountain
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 67
Registrován: sob srp 09, 2008 9:07
Zařízení: HTC Touch HD

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od mountain »

Taky už mám zkušenost se sevisem VSP DATA. Reklamoval jsem myslím docela netypickou závadu - občasně přestal fungovat displej. Telefon jel (vibrovala tlačítka, po slepu šel ovládat), ale displej prostě nefungoval. Musel jsem vytáhnout baterku (na delší čas) a ani to někdy nepomohlo. Hlavně mi vadila nepravidelnost té závady - někdy to jelo 2-3 dny bez problému, jindy se s tím zase za celý den nešlo domluvit, tak jsem měl samozřejmě strach, že v servise se jim to naschvál nestane a bude problém.
Nevím, jestli jim to v servise udělalo nebo ne, ale opravili to. Vyměnili desku, přední kryt LCD (fólii co jsem měl na starém mi taky poslali zpátky) a dokonce i tlačítka VolUp/VolDown, které jsem zmínil, že se trochu špatně mačkají. Celkem 5 nových dílů jsem dostal podle protokolu. To vše za 6 dní. Ve středu v poledne si přijel borec od dopravní společnosti, v úterý v poledne to přivezl opravené. Takže pokud počítám pracovní dny, tak jenom 4.
S takhle výborným servisem jsem se ještě nesetkal. Reklamoval jsem notebook (VBI) a to byla naprostá katastrofa v porovnání s tímhle. Takže spokojenost maximální z mojí strany.
Uživatelský avatar
Mira96
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 96
Registrován: pát lis 21, 2008 12:50
Zařízení: Sony Xperia Z1
Bydliště: Pardubice

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Mira96 »

Co se týče rychlosti servisu VSP Data, ta je opravdu blesková, mohu potvrdit po čtyřech reklamacích. Co už je mírně horší je kvalita odvedené práce - při první demontáži se jim dostal prach pod sklíčko přední kamery (na funkci vliv nemá, ale vypadá to blbě - na vyžádání odstranili), při třetí se jim nejak nepodařilo správně spasovat telefon dohromady - měl jsem asi 1mm mezeru u krytu antény v místě stylusu. Po poslední reklamaci jsem odstoupil od kupní smlouvy. Celá procedura trvala čtyři měsíce, telefon jsem odeslal 22.5. do VSP, do dvou dnů zpráva o diagnostice, pak asi měsíc ticho po pěšině, pak jse začal vytelefonovávat s prodejcem a emailovat s VSP Data a 17.9. bylo moje úsilí korunováno úspěchem a inkasoval jsem celou částku, kterou jsem za Touch HD zaplatil.
Starbuck
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 297
Registrován: úte pro 09, 2008 18:52
Zařízení: HTC Desire HD, SG Note

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Starbuck »

Zdravím po dlouhé době (p 4ech měsících).
:-( Tak mi moje HáDéčko zase nedělá radost. Tentokráte začl šílet displej. Problém je, že mi před 3ma týdny skončila záruka, teda ta původní. Proto se ptá, jak je to se záruční dobou:
- myslím, že záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zařízení v opravně
- jaká je záruční doba na vyměněný vadý díl (např. displej, mainboard)?
- pokud má přístroj nový IMEI, nedalo by se to brat náhodou tak, že se jeddná o nový přístroj, tutíž o novou záruku?

čekám příznivé zprávy, ale ani ty nepříznivé si nenchávejte pro sebe. Dík
mist
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 143
Registrován: čtv lis 19, 2009 13:06
Zařízení: Galaxy Nexus
Bydliště: Praha

Re: Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od mist »

To s tim imei urcite nepujde., ale jinak zaruka se prodluzuje o dobu, kterou stravilo zarizeni v servise. Hodne stesti.
Starbuck
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 297
Registrován: úte pro 09, 2008 18:52
Zařízení: HTC Desire HD, SG Note

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Starbuck »

To mi určitě stačit nebude, bo jsou opravdu rychlí a v obou případech tam byl maximálně 3 dny. Dokonce by nestačilo ani kdyby to bylo od doby odeslání do doby doručení. Ale někde jsem slyšel že na provedenou opravu (resp. náhradní díl) se vztahuje taky záruka která je na půl roku. To by mi pomohlo, jen si tím nejsem jist.

Podle § 627 Občanského záoníku:

(2) Dojde li k výměně, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nové věci. Totéž platí, dojde-li k výměně součástky, na kterou byla poskytnuta záruka.


To by mě zajímalo, co to vlatně znamená.
niky79
smartguru
smartguru
Příspěvky: 539
Registrován: sob zář 05, 2009 17:27
Zařízení: Diamond 2

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od niky79 »

Jak, co to znamena? Pokud vam daji novy mobil, dvouleta zaruka zacina bezet od zacatku. Pokud vymeni jenom jeden dil, displej, mate na displej opet novou dvouletou zaruku.
Starbuck
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 297
Registrován: úte pro 09, 2008 18:52
Zařízení: HTC Desire HD, SG Note

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Starbuck »

Takhle bych to chápal svým normálním rozumen, ale mnohokrát jem se přesvědčil o tom, že co je pro normálního člověka jasné, je v právní řeči uplně jinak. :P

Takhle mi odpověděli ze Sdružení na ochranu spotřebitele:

"výměna základní desky je pořád jen oprava, přičemž záruka na vyměněný díl je 2 roky".

Takže teď přeinstaluju FW na origoš, posílám do VSP Data a budu doufat.
Uživatelský avatar
Mira96
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 96
Registrován: pát lis 21, 2008 12:50
Zařízení: Sony Xperia Z1
Bydliště: Pardubice

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Mira96 »

První výměnou základní desky nastal reklamační maraton u mého bývalého HTC Touch HD. Každá nová deska vydržela ±2 měsíce, pak šla do kytek. A to jsem se k telefonu za 15 K choval velice slušně a s úctou. Přišlo mi, jako kdyby HTC posílalo k nám díly podřadnější kvality. Ještě, že jsem to stihl v záruce, nechci ani vědět, co stojí výměna základní desky.
mike-biker
moderátor
moderátor
Příspěvky: 1249
Registrován: ned zář 16, 2007 11:24
Zařízení: iPhone Xs Max 512GB Space grey
Bydliště: Jesenice u Prahy

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od mike-biker »

Pokud odejde znovu deska, je tam jiný problém. Tou deskou by to být nemělo.
Deska stojí v mimozáruční opravě často víc, než celý mobil. Takže poněkud kontraproduktivní! ;-)
Jinak výrobní cena desky je pár doláčů, takže vyýrobce nikterak nekvílí. Nejvíc se vydělává na dílech, na telefonech moc ne!
Starbuck
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 297
Registrován: úte pro 09, 2008 18:52
Zařízení: HTC Desire HD, SG Note

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Starbuck »

Tak jsem odeslal přístroj k další reklamaci a do týdne se mi opět vrátil opravený. Vzali to jako opravu v záruční době, takže v poho. Pěkný dárek k svátkům.
gulii
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 396
Registrován: pon lis 13, 2006 22:13
Zařízení: iPhone 6 Plus 64GB, Surface Pro 3

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od gulii »

Ahoj, už jsem to zde jednou psal, ale rád bych prosil o radu zde. Koupil jsem si u alfacompu v Brně HTC HD2 a nějak se mi zasekla power klávesa. Po žádném pádu, nebo přisednutí... nevím, jak je to možné, ale prostě klávesa má svůj zdvih, ale nejde zmáčknout, přitom je jakoby aktivovaná. Prosím, jak mám postupovat se servisem? Čtu, že VSP to vyřizuje bleskurychle, tak jestli má cenu jezdit až do Brna /pro mne cca 100km - studuji tam/. Nebo zda jim to mám poslat rovnou.
mike-biker
moderátor
moderátor
Příspěvky: 1249
Registrován: ned zář 16, 2007 11:24
Zařízení: iPhone Xs Max 512GB Space grey
Bydliště: Jesenice u Prahy

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od mike-biker »

Zkus zavolat a domluvit se, co bude rychlejší?! :idea:
Starbuck
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 297
Registrován: úte pro 09, 2008 18:52
Zařízení: HTC Desire HD, SG Note

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Starbuck »

Stejná rada jako Mike. Přístroj musíš reklamovat u prodejce, ale po dohodě s prodejcem ho můžeš poslat rovnou do servisu. Asi bych jim napsal email a nechal si to potvrdit písemně, předejdeš tím možným případným dohadům.
Tomáš Kubec
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1038
Registrován: pon čer 20, 2005 20:47
Zařízení: Lenovo P780
Bydliště: Pardubice

Reklamace HTC - prodejce/výrobce?

Příspěvek od Tomáš Kubec »

Ničeho se neboj, oskenuj fakturu, připoj popis závady a kontaktní údaje a v pohodě můžeš poslat do servisu.
Odpovědět

Zpět na „HTC Touch HD“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti