PDA v tahu

Diskuzní fórum pro majitele zařížení HP iPaq 614 a další...
murder
smartguru
smartguru
Příspěvky: 610
Registrován: ned pro 23, 2007 14:07
Zařízení: LG G3 Android 6 Marshmallow

Příspěvek od murder »

Třeba iPhone jelikož není servis v Evropě tak se mění kus za kus. A právě servis u HP u mě urychlil rozhodnutí pro iPhone, zatím jsem ho nechtěl.
Jo a novej telefon jim nepřišel, kurňa co to je za značkovej servis, když nemaj zařízení na výměnu, už padlo rozhodnutí, že ho vymění, ale oni prostě nemaj jinej kus, to musí být platební morálka, když jim dánové nesvěří náhradní přístroje. Opravdu mě HP svým přístupem hodně zklamalo. Vím že maj lhůtu 30 dnů na vyřízení, ale kurňa proč slibují kratší? Jinak ta lepší servisní smlouva je za 1500,- na dva roky a přes 2000,- na tři - tak to na to peču, budu čekat a třeba to za těch 30 dnů nestihnou a skasíruju prachy, neprodělám na prodeji.
murder
smartguru
smartguru
Příspěvky: 610
Registrován: ned pro 23, 2007 14:07
Zařízení: LG G3 Android 6 Marshmallow

Příspěvek od murder »

Tak pokračování story, dnes jsem neměl čas si tam zajet, tak jsem teď odpoledne zavolal, jestli náhodou nepřišel ten nový telefon z dánska. No a to mě odbourali, žádný telefon nebude čeká se na baterku a stylus. To už nechápu absolutně, zítra jedu pro svůj starej a s HP už opravdu nic nechci mít.
Baterku no dejme tomu, třeba by se mohla přehřívat, ale nechápu že nemaj ve značkovém servisu HP baterky skladem a stylus jsem vůbec nereklamoval a hlavně ho nepoužívám, používám náhradní stylus krusell na tkaničce. Vidím to že zítra tam udělám ještě velkej bengál, kdoví co tam s tím telefonem dělali!

Není nad pořádný servis, tak jak to předvádí HP-CZ to je tak na zrušení zastoupení a v tomto duchu budu i HP-COM informovat. A doporučení na HP v životě nikomu nedám...
padlej
nováček
nováček
Příspěvky: 12
Registrován: pon lis 10, 2008 8:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od padlej »

Musím s tebou jenom souhlasit. Servisní středisko HP je neprofesionální a ty jejich řeči co tam vypouští, zákazníka přivedou do rozpaků. Když sem měl novou HP IPAQ514 tak po dvou dnech vlastnictví sem potřeboval udělat HARD reset, protože se kousla a nenabíhala. Měl sem ji asi jako první v republice a nikde nebyl návod jak ten reset udělat. Zajel sem teda do HP servisu s nádějí, že mi poradí. Jediné co řekli, že ten mobil vidí poprvé a že jsou rádi, že si ho aspoň osahají a vyzkouší co umí. V tom vemně hrklo a řekl sem ať mi ho teda vrátí, že ho zkusím vrátit prodejci. A to se mi taky podařilo. Servisní středisko HP v ČR již nikdy více.
Pipa
smartguru
smartguru
Příspěvky: 783
Registrován: úte dub 22, 2008 12:33
Zařízení: Samsung Galaxy Note 4
Bydliště: okolí stověžaté

Příspěvek od Pipa »

OK nebudu se HP zastávat. Ale s ti Iphone jsi me zaskocil. Predpokladam ze ho jeste nemas a u Aple jsi zatim nic nereklamoval - tudiz osobni zkusenost je 0.

Moje reklamace 614c u HP trvala cca 1 tyden a dostal jsem novej stroj.

To ze jsou i spatny zkusenosti to hold tak byva. Na X spokojenejch zakazniku je hold Y nespokojenejch. Pravda je ze obecna uroven servisu v CR je prachbidna a to temer cehokoliv. Nekdy mam pocit ze ziju opravdu v nejaky bananovy republice - to co si tady ruzni zastupci dovolujou to by jinde (na zapad od nas) neslo.

No nic stav je takovej jakej je. Porad jsem ale neslysel kdo ma teda ten lepsi servis- pominu Iphone - to opravdu neni foun na praci.
murder
smartguru
smartguru
Příspěvky: 610
Registrován: ned pro 23, 2007 14:07
Zařízení: LG G3 Android 6 Marshmallow

Příspěvek od murder »

Proč by nebyl na práci? Ne nebudeme řešit iPhone - WM flame, oba systémy maj něco do sebe. S iPhone jsem přišel do styku už s jedničkou a vcelku mi seděl, přesně tak jsem se hrál nějakou chvíli i s novým a taky se mi zamlouvá. Brácha antitalent na techniku ho zlikvidoval po dnu hraní si s ním, reklamoval jsem mu ho já (nechtěl se nechat přesvědčit, že stačí odemknout ...) přišel jsem na prodejnu, byla to sw chyba zaviněná uživatelem i když jsem tvrdil, že to nějak nefunguje. A bez keců dali nový přístroj. Další reklamoval kámoš praskl mu v kapse myslím, že zadní kryt a taky dostal nový kus. Právě proto jsem chtěl ještě chvilku počkat, až dorazí do republiky tak třetí várka, která by mohla být už bez chyb.

Jinak já jsem měl MIO A501 to chodilo do servisu do Tábora (taky VSP Data) a tam jsem ho měl 3x a vždy do týdne doma, vyzvedl ho kurýr a přivezl ho kurýr, jen prostě v tom HP to nejde.
To je ale vedením seděl tam starší chlap (evidentně vedoucí) v servisu lidi a partička zaměstnanců nejdřív kecala o zubaři a pak hádali jaké auto bude jedna z dam kupovat. Prostě špičková pracovní morálka a profesionalita z toho přímo sálá...
hxg614
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 70
Registrován: sob bře 15, 2008 16:26

Příspěvek od hxg614 »

No keď už rozoberáme HP servis, tak sa podelím aj ja so svojou story. Sorry za dlhý príspevok, ale fakt som to musel napísať. Na fórum sem už veľmi nechodím, na iPaq som zanevrel - bohužiaľ aj vďaka HP :oops:

614ku som mal vymenenú už 2x, teraz nedávno som musel meniť tretíkrát a dúfam naposledy. Telefón hlásil plný signál, no nedalo sa naň dovolať, takisto z neho sa nedalo volať, vytočil a bolo ticho. Pomohol reset, na určitú dobu. Tak som zavolal na HP linku, nahlásil problém, otvorili nový prípad, dostal som pridelené číslo a čakal som na kuriéra. Po týždni mi prišiel email, že prípad bol vybavený a uzavretý. Tak som volal že čo, a že systém vyhodnotil moju reklamáciu ako neopodstatnenú a uzavrel ju. Slečne som vysvetlil, že teda PDA je nepoužiteľné, a že chcem reklamovať. Zadala znova nový prípad, dostal som číslo, a za 3 dni znova email, že prípad uzavretý!

Tak som sa naštval, zavolal som tam, vcelku slušne som teda prejavil rozhorčenie, že čo to ako má zasa znamenať, a tentoraz zle vyhodnotil situáciu vraj kolega. Tak znova ďaľšie otvorenie nového prípadu (celkovo už ubehli 2 týždne pri pokuse zadať reklamáciu), a čakanie na kuriéra. Na druhý deň mi volal nejaký pán z HP, podľa hlasu mladé ucho, že teda aký mám problém? Tak som mu popísal, že GSM modul je nejaký divný, spomenul som aj prehrievanie pri navigácii... Normálne sa ten človek do mňa obul, že ako si dovolujem používať iGO 8, ktoré nie je kompatibilné s 614kou!!! Dobre že mi nevynadal... Ukľudnil som ho ale, že iGO 8 je kompatibilné (od verzie 8.3.1 pribudla medzi podporované prístroje aj rada HP 610), no on sa so mnou hádal, že mám používať GoogleMaps. Argument, že cestujem do zahraničia a čo s dátovými prenosmi v zahraničí (kto ich bude hlavne platiť) ho nezaujímal. Na problém s GSM mi zasa tvrdil, že je to tým, že mám zapnuté aj 3G siete a určite ich mám vypnúť a potom už to pôjde - znova argument, že na čo si potom platím drahý dátový program ho nezaujímal... Ten pán (bohužiaľ meno neviem) bol vcelku drzý a arogantný, počuli to ľudia v miestnosti, keďže som ho mal na hlas. Normálne som bol prekvapený tými kravinami, čo sa mi snažil nahovoriť a nechýbalo veľa, a poslal by som ho s prepáčením do p*****e. Nakoniec teda kuriér došiel a doniesol mi tretiu 614ku. Táto je ešte stále polepená fóliami a jediná vec, čo som s ňou robil, je že som ju dal do krabice a teším sa ďalej zo skvelého Symbianu :wink:

No ale aby nebolo všetko happyend, ako som prehadzoval baterku zo starého do nového, zistil som, prečo mi vypadáva a nedrží stylus! Pôvodne som podozrieval stylus, že sa nejak vyšúchal, ale nie - ten "komín", do ktorého sa zasúva, sa v hornej časti pozdĺžne rozlomil a keď sa stylus zasunie, hore sa roztvorí a stylus v ňom nedrží. PDA mi nikdy na zem nespadlo, vždy bolo nosené v púzdre (PDAir), kryt je zvonka neporušený, je prasknutý na vnútornej strane, takže je to evidentná vada materiálu. Možno by to šlo nejak zlepiť, ale dlho by to nevydržalo a navyše potom by som to už nemohol reklamovať - a tak som teda šiel 4. krát reklamovať 614ku.

Tak som teda minulý pondelok znova volal na reklamačnú HP linku - keď som sa predstavil, tak slečna/teta do telefónu povedala "Ááá to jste vy" a vypočula si ma. Nový prípad nevypisovala, ale prepojila ma na nejaké iné oddelenie, kde si ma vypočuli a sľúbili, že zavolajú ešte v ten istý deň. Nikto nevolal, tak som vo štvrtok zavolal, že teda či nezabudli - odpoveď ma znova šokovala, že čo vlastne chcem, že v počítači vidí záznam, že sa so mnou spojili, a že je všetko vybavené :roll: Nevedel som, či mám plakať alebo sa smiať, tak som slečne/tete vysvetlil, že to musí byť nejaký omyl, neužívam žiadne psychotropné látky a určite by som si pamätal, keby so mnou túto vec vyriešili. Tak mi teta sľúbila, že to preverí a zistí, či sa ten kryt dá vymeniť a že sa mi určite ozve. To bolo minulý štvrtok, zajtra je ďaľší štvrtok a ak sa niekto odváži tipovať, že mi teta už volala, tak sa šeredne pomýli - nikto sa mi vôbec neozval...

Edit: opravené preklepy
ikoala
nováček
nováček
Příspěvky: 33
Registrován: ned čer 22, 2008 20:03

Příspěvek od ikoala »

Tak jsem byl vcera v servisu....byla to vadna baterie, naivne jsem predpokladal, ze by ji tam mohli mit, tak jsem si nechal aspon PDA bez baterie a pry kdyz budou, tak do 14 dni bych ji mohl dostat :twisted:

Nicmene mnohem zajimavejsi byl pohled na ten jejich zadni servisni stul, ktery je urcen pro PDA, z cca 30 stroju jich tak 25 byly 614ky...tak nevim, zda se tam dobre prodavaji, nebo je to sunt
murder
smartguru
smartguru
Příspěvky: 610
Registrován: ned pro 23, 2007 14:07
Zařízení: LG G3 Android 6 Marshmallow

Příspěvek od murder »

Tak závěr zkušenosti se značkovým servisem. Vlezu do servisu pozdravím a slečna (i když já bych to nazval jako mlékotvorné zvíře) za pultem zvedla hlavu a tupě po mě vystřelila "Co chcete?" no prvně jsem chtěl opáčit že ho*no, pak jsem jen řekl, že svoje zařízení ze servisu. Za 16. dnů v servisu mi stihli vyměnit stylus (se kterým nic nebylo) a to je vše. Bomba značkový servis jako stehno. Ale byli hodní, nejdřív mi nabídli ať tam nechám baterku a až jim někdy přijde tak mi pošlou novou, nebo dokonce při mém naléhání, že bez baterky to fakt nefunguje mi nabídli, že až někdy dostanou nějakou baterku tak mi zavolají, já jim pošlu svoji a oni mi možná někdy pošlou tu novou. Když jsem chtěl aby poslali novou a já stejným kurýrem pošlu zpět starou, tak tvrdili, že to nelze a nikdá o tom ani neslyšeli. Potom technik vyprávěl ještě nějakou pohádku, ale nevím jakou páč jsem odešel, jinak bych byl strašlivě moc sprostej a ještě tam něco omylem rozmlátil (měl jsem velké nutkání tam šlehnout svým telefonem, ale to bych si ulevil jen já a zaplakala by má peněženka)

Tudíž HP už nikdy více a hlavně osobní návštěvu servisu ani největšímu nepříteli (snad jen Paroubkovi)
elcrys
smartguru
smartguru
Příspěvky: 541
Registrován: pát bře 14, 2008 13:05
Zařízení: Sony Ericsson Xperia mini, Nexus 7 (2013)

Příspěvek od elcrys »

ikoala píše:...Nicmene mnohem zajimavejsi byl pohled na ten jejich zadni servisni stul, ktery je urcen pro PDA, z cca 30 stroju jich tak 25 byly 614ky...tak nevim, zda se tam dobre prodavaji, nebo je to sunt
No, když si to tady tak čtu, tak mi připadá, že jsem jedinej, co má původní stroj :grin:. Já jen doufám, že mi to vydrží, protože setkat se s někým s HP servisu bych nechtěl :). Já jsem zatím jenom volal kvůli informacím o přehřívání před měsícem na linku HP, kde mě nechali asi 20 minut čekat, že se musí podívat do databáze a pak jsem se stejně vůbec nic nedozvěděl - byl jsem odkázán na HP servis do Prahy, kam se mi teda vůbec nechce (v předtuše následných problémů). :)
murder
smartguru
smartguru
Příspěvky: 610
Registrován: ned pro 23, 2007 14:07
Zařízení: LG G3 Android 6 Marshmallow

Příspěvek od murder »

Tak a poslední malá rada, jen mě tak napadlo baterie se dá sehnat už za nějakých 450,- tak v případě reklamace přehřívání doporučuju koupit a domluvit se s těma diletantskýma ignorantama, že jim pošlete jen baterii. Zařízení můžete používat oni vám vymění někdy baterku a pak budete mít k dispozici dvě baterky, což není občas taky k zahození...
Já už na ně kašlu v lednu bude na prodej moje 614 se zajímavou výbavičkou.
hxg614
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 70
Registrován: sob bře 15, 2008 16:26

Příspěvek od hxg614 »

murder: No ja som reklamoval prehrievanie už 3x, a vždy mi vymenili samotné PDA - baterku mi nechali pôvodnú... Myslím, že ak by naozaj bol potvrdený fakt, že je to spôsobené baterkou, tak by mi ju vymenili.
S tým predajom držím palce, ja som sa pokúšal predať tú svoju a absolútne bez šance - ani pes po tom neštekne.

Inak zaujímavé je to, že prvý kus som mal vyrobený vo februári, verzia bola 1.00.01/0.86. Druhý kus, čo som dostal v júli, bol vyrobený v apríli 1.00.03/0.88. A nakoniec tretí kus, čo mi vymenili teraz začiatkom novembra, bol vyrobený v marci, verzia je 1.00.04/0.88.

Ešte ma napadla taká konšpiračná teória - pôvodne mali byť 614ky určené
aj pre US trh, no nakoniec sa tam ani nezačali predávať. Prečo asi, že by tušili, že to je nie zrovna podarený produkt a pustili to radšej do menej rozvinutej časti sveta?
Delaron
nováček
nováček
Příspěvky: 40
Registrován: pon srp 18, 2008 17:19

PDA v tahu

Příspěvek od Delaron »

zdravim chcem len dodat ze aj ked model 614c nieje az taky vydareny ako som si myslel (cena nezodpoveda vykonu ani zdaleka ) kedze ho uz mam musim pochvalit servis ktori HP poskytuje ako zakladatel tejto themy dadavam ze 2 modeli mi behom tyzna vymenili dovodi su vam predpokladam zname :-) a treti bezi zatial v pohode sete chcem dodat ze pri tretej reklamacii je narok na vratenie penazi aspon co sa tyka slovenka ale predpokladam ze pri vrateni penazi HP nebude take zhovievave ako pri vymene modelu osobne si myslim ze ich maju na skladoch spusta kedze s nim chceli prerazit na americky trch ale nepodarilo sa ani v europe prerazit

konstatujem len ze je to dobre zariadenie ale za tie peniaze sa da kupit ovela lepsi ... skoda ze to viem az teras
Odpovědět

Zpět na „Hewlett-Packard“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů