Lumia 950 & 950 XL: Chyby a problémy
-
- smartmaniak
- Příspěvky: 3219
- Registrován: úte led 07, 2014 23:18
- Zařízení: OnePlus 5 + Gear Fit 2
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Lumia 950 & 950 XL: Chyby a problémy
Já dával 930 a trvalo to asi 16 dní od odeslání po přijetí...
Lumia 950 & 950 XL: Chyby a problémy
Zdravím, z ničeho nic se mě u kontaktů vymazaly všechny fotky a vyzváněcí melodie jednotlivých kontaktů. Nevíte jak to tam dostat zpět aniž bych musel dohledávat fotky (které nejspíš už ani nemám ) Lumia 950 SS
Lumia 950 & 950 XL: Chyby a problémy
MS to zmenil a vsem to zmizelo...musis znovu
Lumia 950 & 950 XL: Chyby a problémy
Vitaj v cloude. Asi by bolo dobre si to vyzalohovat, ked to pracne nastavis.
-
- stálý přispěvatel
- Příspěvky: 454
- Registrován: úte čer 05, 2012 12:20
- Zařízení: iPhone 7 32GB + AT&T Lumia 640 LTE
Lumia 950 & 950 XL: Chyby a problémy
a ja som bol cely cas v tom, ze tieto cloudy su na to aby som nemusel pracne zalohovat
-
- smartguru
- Příspěvky: 623
- Registrován: ned led 04, 2015 4:22
- Zařízení: Lumia 950XL, Band 2, Surface Pro 4
Lumia 950 & 950 XL: Chyby a problémy
Podobné si zažili i u Apple i Androidu.... To jen pro útěchu...
-
- častý přispěvatel
- Příspěvky: 243
- Registrován: pát srp 26, 2011 8:45
- Zařízení: Microsoft Lumia 950XL White
- Bydliště: Brno
Re: Lumia 950 & 950 XL: Chyby a problémy
Môžeš upresniť kedy niečo podobné zažili u Androidu a Apple? Mám kontakty i z fotkami na Gmail odkedy bol sprístupnený cez pozvánky a nikdy sa mi nič nestratilo. Tým netvrdím že sa to nemohlo niekomu stať, len ma zaujíma odkiaľ čerpáš.
-
- smartmaniak
- Příspěvky: 12222
- Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
- Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
- Bydliště: Praha
Lumia 950 & 950 XL: Chyby a problémy
Presne tak viz titulek a google ti to najde "Google má problém: ztratil data ze 150 tisíc účtů na Gmailu"
Zmizeli emaily, kontakty a další.A to nejednou, tech clanku je bezpočet u všech platforem.
Zmizeli emaily, kontakty a další.A to nejednou, tech clanku je bezpočet u všech platforem.
Lumia 950 & 950 XL: Chyby a problémy
To co mas lokalne, zalohujes v cloude a to co v cloude, zalohujes lokalne. Lahke, nie?Papek píše:a ja som bol cely cas v tom, ze tieto cloudy su na to aby som nemusel pracne zalohovat
-
- smartmaniak
- Příspěvky: 2296
- Registrován: pát srp 03, 2012 1:00
- Zařízení: Iphone 7 Plus 128 GB Silver
Lumia 950 & 950 XL: Chyby a problémy
ja si pametam este ako kolega prisiel sice na iphone 4s o kontakty na cloude a kedze sa to syncovalo tak sa mu synclo "nič" do telefonu - lokalnu kopiu samozrejme nemal resp mu ju nechcelo vtedy itunes obnovit - odvtedy si isto dava apple na to pozor.. no a MS je takych 5 rokov pozadu v tomto :D
-
- stálý přispěvatel
- Příspěvky: 454
- Registrován: úte čer 05, 2012 12:20
- Zařízení: iPhone 7 32GB + AT&T Lumia 640 LTE
Lumia 950 & 950 XL: Chyby a problémy
Noooo inak dobry postreh. To som si raz uzil s iPhone 4, ked som syncol kontakty z iTunes a synclo mi nic Nastastie som mal starsiu zalohu. MS mi cosi podobne spravil este na Lumii 800, ked som dal syncnut so Zune a ten mi pre istotu vymazal cely telefon.
Inak exportnute kontakty z Outlooku nemaju fotky, kedze je to iba csv subor.
Inak exportnute kontakty z Outlooku nemaju fotky, kedze je to iba csv subor.
-
- smartmaniak
- Příspěvky: 2296
- Registrován: pát srp 03, 2012 1:00
- Zařízení: Iphone 7 Plus 128 GB Silver
Lumia 950 & 950 XL: Chyby a problémy
Z outlook webu myslíš nie ? Lebo outlook v rámci officu by to mal vedieť od nejakej verzie 2013 (tam sa este inštaloval connector)
-
- stálý přispěvatel
- Příspěvky: 454
- Registrován: úte čer 05, 2012 12:20
- Zařízení: iPhone 7 32GB + AT&T Lumia 640 LTE
Lumia 950 & 950 XL: Chyby a problémy
pardon, ano outlook.com
-
- stálý přispěvatel
- Příspěvky: 454
- Registrován: úte čer 05, 2012 12:20
- Zařízení: iPhone 7 32GB + AT&T Lumia 640 LTE
Lumia 950 & 950 XL: Chyby a problémy
tak sa mi vratil pod 22 dnoch telefon spat z Arvato, pardon z iQoru ... zavada nenajdena. Mam chut vrazdit. Zavada dopodrobna opisana.
-
- smartmaniak
- Příspěvky: 3219
- Registrován: úte led 07, 2014 23:18
- Zařízení: OnePlus 5 + Gear Fit 2
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Lumia 950 & 950 XL: Chyby a problémy
a co tomu bylo?
-
- smartguru
- Příspěvky: 768
- Registrován: ned črc 22, 2007 23:40
- Zařízení: Xiaomi Mi A1, L950XL, M5Card
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Lumia 950 & 950 XL: Chyby a problémy
V kolika jazycich jsi to popsal?Papek píše:tak sa mi vratil pod 22 dnoch telefon spat z Arvato, pardon z iQoru ... zavada nenajdena. Mam chut vrazdit. Zavada dopodrobna opisana.
http://smartmania.cz/forum/viewtopic.php?f=214&t=39717" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- moderátor
- Příspěvky: 545
- Registrován: pát črc 08, 2005 23:14
- Zařízení: Lumia 950XL DS White / Lumia 920 White
Lumia 950 & 950 XL: Chyby a problémy
Jo, Arvato je s tymto znama skola. Nam nevyreklamovali L735 ktora sa neustale restartuje, zasekava ci zu s WP8.1 ci W10M. Je to zjavna HW chyba. Telefon bol na reklamacii minimalne 5x s tou istou chybou. Za kazdym sa vratil s vysledkom: zavada sa neprejavila. Zapnem Telefon a po 10min restart. Keby arvato nebolo odomna tak daleko tak im to tam pojdem osobne vysvetlit.
-
- smartmaniak
- Příspěvky: 3219
- Registrován: úte led 07, 2014 23:18
- Zařízení: OnePlus 5 + Gear Fit 2
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Lumia 950 & 950 XL: Chyby a problémy
Zkus zavolat přímo do MS a postěžovat si... to není normální aby to neuznali ;) btw. zkoušel si reklamovat přes prodejce?
-
- stálý přispěvatel
- Příspěvky: 454
- Registrován: úte čer 05, 2012 12:20
- Zařízení: iPhone 7 32GB + AT&T Lumia 640 LTE
Lumia 950 & 950 XL: Chyby a problémy
Chyba je vypalene logo na displeji vratane listy windows. To som podrobne opisal do formulara pre Arvato.
Predajcom je Microsoft Store Slovensko. Od maja zrusili slovensku podporu, takze ked chcem hocico, tak iba v anglictine. Operatori su Rumuni, ako som sa dnes dozvedel. Na Slovensku nemaju nic, nemam im to ako predajcovi dorucit naspat, co je urcite proti obchodnym podmienkam... proste proti vsetkemu, kedze podla zakona musim byt schopny dorucit zariadenie predajcovi, co v tomto pripade neexistuje. Tak isto komunikacia iba v anglickom jazyku nie je urcite ok. Mam chut zavolat SOI, ale najprv som skusil do MS. Teda Call with an expert, ako to maju uvedene.
Tak im tam volam, ze mam problem s reklamaciou. Chalanovi je vsetko luto a zacne sa ma pytat, ze co je to za zariadenie (neskutocne suslava anglictina, mikrofony maju asi nejake Sencor za 2,99 €, lebo to chrci horsie ako pevna linka do Cernobylu ... ). Kukam ci mu trosku nedrbka, kedze som pred zavolanim vyklikal formular, kde som zadaval model a IMEI.
Tak chalanovi anglicky vysvetlujem, ze je to Lumia 950, diktujem IMEI. Protiotazka, je telefon este v zaruke? Reku ze hej, ved som ho kupoval 1.12.2015. Aha, ok ... jasne ze ok, ved to bolo na zarucnom servise. Doraza ma otazkou, ci mam zariadenie dlhsie ako 30 dni... uff. Yes sir!
Skusali ste restartovat zariadenie? .... WTF? S mensim nepokojom na dusi mu vysvetlujem, ze som robil restart, hard reset, factory reset, aj cez WDRT som daval starsi build... zavada je evidentne hardverova, este aj to mu vysvetlujem, ze je to stale na tom istom mieste.
Tak mi zacal hovorit, ze nech podrzim dlhsie volume down + power. Na to mu odpovedam, ze je to hard reset. Rozumie mi, ale napriek tomu to mam skusit. Tak mu vravim, ze prave stlacam tie tlacidla (volal som z nahradnej Lumie 530), restartuje sa, zadavam PIN ... A vidim vypalene logo.
A mate nejake ine problemy so zariadenim? Odpovedam, ze nie, ze iba toto. Tak mi zacal vysvetlovat, ako mam stiahnut WDRT nastroj, naco mu oponujem, ze sa mi vratil telefon z opravy, vyresetovany, so zamietnutou zavadou. Nie, aj napriek tomu mam stiahnut WDRT, aby sme na 100% vylucili softverovu zavadu ... a zavolal zajtra.
Chcel som mu povedat, ze je kok..., ale nejako som sa ovladol, Zazelal som mu pekny zvysok dna a zajtra sa mu "urcite" ozvem.
Kedze MS Store Slovensko ma takyto prapodivny "firewall" na zakaznikov, tak skusim napisat na email, kde sa davaju ziadosti na vratenie produktu... asi neuspejem, ale je to aspon cele zdokumentovane, a ak ma znova v servise poslu doprec, tak mam v ruke nejaky dokaz, ze som pre to aspon nieco urobil. Zvazujem podanie na SOI, aj ked pochybujem ze maju paky. Este som nasiel kontakt na MS Slovensko, ale pochybujem ze budu mat nieco spolocne so MS Store Slovensko.
Bohuzial... kedysi to fungovalo uplne inak. Boli tam slovenske operatorky, ktore vzdy zavolali naspat, spytali sa co mi treba, usmernili vybavili. Toto coje tu teraz je banda nechopnych ludi, ktori nevedia ani zorganizovat servis.
Predajcom je Microsoft Store Slovensko. Od maja zrusili slovensku podporu, takze ked chcem hocico, tak iba v anglictine. Operatori su Rumuni, ako som sa dnes dozvedel. Na Slovensku nemaju nic, nemam im to ako predajcovi dorucit naspat, co je urcite proti obchodnym podmienkam... proste proti vsetkemu, kedze podla zakona musim byt schopny dorucit zariadenie predajcovi, co v tomto pripade neexistuje. Tak isto komunikacia iba v anglickom jazyku nie je urcite ok. Mam chut zavolat SOI, ale najprv som skusil do MS. Teda Call with an expert, ako to maju uvedene.
Tak im tam volam, ze mam problem s reklamaciou. Chalanovi je vsetko luto a zacne sa ma pytat, ze co je to za zariadenie (neskutocne suslava anglictina, mikrofony maju asi nejake Sencor za 2,99 €, lebo to chrci horsie ako pevna linka do Cernobylu ... ). Kukam ci mu trosku nedrbka, kedze som pred zavolanim vyklikal formular, kde som zadaval model a IMEI.
Tak chalanovi anglicky vysvetlujem, ze je to Lumia 950, diktujem IMEI. Protiotazka, je telefon este v zaruke? Reku ze hej, ved som ho kupoval 1.12.2015. Aha, ok ... jasne ze ok, ved to bolo na zarucnom servise. Doraza ma otazkou, ci mam zariadenie dlhsie ako 30 dni... uff. Yes sir!
Skusali ste restartovat zariadenie? .... WTF? S mensim nepokojom na dusi mu vysvetlujem, ze som robil restart, hard reset, factory reset, aj cez WDRT som daval starsi build... zavada je evidentne hardverova, este aj to mu vysvetlujem, ze je to stale na tom istom mieste.
Tak mi zacal hovorit, ze nech podrzim dlhsie volume down + power. Na to mu odpovedam, ze je to hard reset. Rozumie mi, ale napriek tomu to mam skusit. Tak mu vravim, ze prave stlacam tie tlacidla (volal som z nahradnej Lumie 530), restartuje sa, zadavam PIN ... A vidim vypalene logo.
A mate nejake ine problemy so zariadenim? Odpovedam, ze nie, ze iba toto. Tak mi zacal vysvetlovat, ako mam stiahnut WDRT nastroj, naco mu oponujem, ze sa mi vratil telefon z opravy, vyresetovany, so zamietnutou zavadou. Nie, aj napriek tomu mam stiahnut WDRT, aby sme na 100% vylucili softverovu zavadu ... a zavolal zajtra.
Chcel som mu povedat, ze je kok..., ale nejako som sa ovladol, Zazelal som mu pekny zvysok dna a zajtra sa mu "urcite" ozvem.
Kedze MS Store Slovensko ma takyto prapodivny "firewall" na zakaznikov, tak skusim napisat na email, kde sa davaju ziadosti na vratenie produktu... asi neuspejem, ale je to aspon cele zdokumentovane, a ak ma znova v servise poslu doprec, tak mam v ruke nejaky dokaz, ze som pre to aspon nieco urobil. Zvazujem podanie na SOI, aj ked pochybujem ze maju paky. Este som nasiel kontakt na MS Slovensko, ale pochybujem ze budu mat nieco spolocne so MS Store Slovensko.
Bohuzial... kedysi to fungovalo uplne inak. Boli tam slovenske operatorky, ktore vzdy zavolali naspat, spytali sa co mi treba, usmernili vybavili. Toto coje tu teraz je banda nechopnych ludi, ktori nevedia ani zorganizovat servis.
Lumia 950 & 950 XL: Chyby a problémy
To by jsi stejně jel zbytečně, tam se nic neopravuje, Arvato Nokia/MS zařízení JEN A POUZE přeposílají do maďarského IQORTomasSX1 píše:Jo, Arvato je s tymto znama skola. Nam nevyreklamovali L735 ktora sa neustale restartuje, zasekava ci zu s WP8.1 ci W10M. Je to zjavna HW chyba. Telefon bol na reklamacii minimalne 5x s tou istou chybou. Za kazdym sa vratil s vysledkom: zavada sa neprejavila. Zapnem Telefon a po 10min restart. Keby arvato nebolo odomna tak daleko tak im to tam pojdem osobne vysvetlit.
Z mé zkušenosti nějaké náhodné restarty, ať už je popíšeš sebelíp, ten technik během pár minut co na to má, nemá šanci odhalit.
Proto je opravdu NEJLEPŠÍ METODA daný problém natočit, přiložit na vypáleném CD, odkaz na Youtube a podobně.
PAPEK: Pro tebe to samé, vypálené místo na LCD pořádně kvalitně nafoť, BAREVNĚ! vytiskni a fyzické fotky přilož do balíčku a pošli znovu do servisu.
V takových případech už se chybou opravdu vážně zabývají a ikdyž nic nenajdou, zařízení celé vymění za nové.
Hodně trpělivosti, ale jde to, musítě si představit sedět tam ty Maďary, co mají normu určitě aspoň 30 telefonů denně, na každý kus tedy cca 15 minut, z toho na samotnou práci kolik...tak 3-5 minut?
Opravdu se nedivím, že sporadické závady nebo méně viditelné problémy nenajdou :D
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů